Na jednom webu se objevily zajímavé fotografie horké novinky, Volkswagenu Passat coupé, a my jsme neodolali a ukážeme vám je také. Testovací prototyp má na sobě naprosté minimum maskování a je vidět v celé své kráse.
Nemáme ve zvyku příliš odkazovat na cizí webu, tentokrát jsem si to však neodpustil.
Passat coupé je totiž velmi očekávaný model, který by měl dostat design nastavený Mercedesem CLS do cen běžnému lidu mnohem reálnějších.
Finální verze by se měla objevit již za měsíc v Deitroitu.
Motorovou nabídku zatím přesně neznáme, dá se však očekávat, že bude přibližně kopírovat nabídku standardního Passatu s tím, že základní jednotky budou vynechány. Nabídka by tak mohla začít na 1,8 TSI o výkonu 160 koní.
Dále by měl být v nabídce i dvoulitr o výkonu 140 koní a završovat by vše měl 3,6 FSI. V nabídce bude i pohon všech kol a dvouspojková převodovka.
Cenovka by měla startovat na 30 tisících Euro, což znamená asi 800 tisíc korun.
A slibovaný odkaz je zde.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.