Alfa Romeo svoji 8c již dávno představilo, testování ale ještě zdaleka nekončí.
450 koní výkonu, 450 Nm točivého momentu, 4,7 litru objemu motoru. 7500 otáček, až poté sepne omezovač. Sekvenční šestistupňová převodovka s řazením pádly pod volantem. Dvacetipalcové ráfky s obřími penumatikami. To všechno čeká na své majitele v jedné z nejnádhernějších karoserií, které byly kdy vyrobeny.
Technologie má svůj původ u Ferrari a Maserati a podobným směrem bude směřovat i cena pěti set vyrobených unikátů. Cena 4,5 milionu korun nebude pro každého, ale stejně to nikoho z nás nebude trápit. Všechny jsou už dávno vyprodány.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?