Alfa Romeo svoji 8c již dávno představilo, testování ale ještě zdaleka nekončí.
450 koní výkonu, 450 Nm točivého momentu, 4,7 litru objemu motoru. 7500 otáček, až poté sepne omezovač. Sekvenční šestistupňová převodovka s řazením pádly pod volantem. Dvacetipalcové ráfky s obřími penumatikami. To všechno čeká na své majitele v jedné z nejnádhernějších karoserií, které byly kdy vyrobeny.
Technologie má svůj původ u Ferrari a Maserati a podobným směrem bude směřovat i cena pěti set vyrobených unikátů. Cena 4,5 milionu korun nebude pro každého, ale stejně to nikoho z nás nebude trápit. Všechny jsou už dávno vyprodány.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.