Ve třídě minidodávek je pořádně nabito. Většina z nich čeká v nejbližší době novou generaci, takže Fiat nesmí zahálet.
Renault Kangoo, Peugeot Partner, ti všichni očekávají novou generaci svých minidodávek. Nuž, co dělat, Fiat nesmí zahálet, jeho Dobló, chtě nechtě, také stárne.
Proto je třeba pracovat na nové generaci. Velice zajímavý špionážní snímek se objevil na britském serveru infomotori. Je na něm vyobrazen neznámý vůz bez jakéhokoliv maskování či snahy o zakrytí. Vzhledem k naprosté čistotě je možné, že jde o oficiální focení, nebo i velmi dobrou fotomontáž.
O prototypu bohužel nevíme vůbec nic. Proto můžeme jen spekulovat, ppravděpodobně nejde o minidodávku velikosti Dobla, Kangooa či Partnera, ale o konkurenci spíše pro o něco menší Škodu Praktik, neboli užitkový Roomster, která by se prodávala po boku Dobla. Ať tak či tak, design je mnohem hezčí než u většího Ducata, ze kterého trochu vychází řešení přední partie. Každopádně je vysoký a nelakovaný nárazník velice praktický.
Nechejme se překvapit, Frankfurt bude opravdu zajímavý, zvláště pokud bude tohle jedním z překvapení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.