Ve třídě minidodávek je pořádně nabito. Většina z nich čeká v nejbližší době novou generaci, takže Fiat nesmí zahálet.
Renault Kangoo, Peugeot Partner, ti všichni očekávají novou generaci svých minidodávek. Nuž, co dělat, Fiat nesmí zahálet, jeho Dobló, chtě nechtě, také stárne.
Proto je třeba pracovat na nové generaci. Velice zajímavý špionážní snímek se objevil na britském serveru infomotori. Je na něm vyobrazen neznámý vůz bez jakéhokoliv maskování či snahy o zakrytí. Vzhledem k naprosté čistotě je možné, že jde o oficiální focení, nebo i velmi dobrou fotomontáž.
O prototypu bohužel nevíme vůbec nic. Proto můžeme jen spekulovat, ppravděpodobně nejde o minidodávku velikosti Dobla, Kangooa či Partnera, ale o konkurenci spíše pro o něco menší Škodu Praktik, neboli užitkový Roomster, která by se prodávala po boku Dobla. Ať tak či tak, design je mnohem hezčí než u většího Ducata, ze kterého trochu vychází řešení přední partie. Každopádně je vysoký a nelakovaný nárazník velice praktický.
Nechejme se překvapit, Frankfurt bude opravdu zajímavý, zvláště pokud bude tohle jedním z překvapení.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?