Život současné generace BMW 7 se neúprosně chýlí ke konci. Již nyní se pilně testuje nástupce a my dnes představujeme špionážní video z tohoto testování.
Do „svaté trojice“ luxusních limuzín se nám poslední dobou míchá i Lexus, takže v BMW mají poplach. Nový Mercedes Benz S je novější a o několik let lepší. Audi A8 je zatím v nejlepších letech, ale i tak bylo představeno o dva roky později, než BMW. Na dveře výhrůžně klepe i Lexus, který je naditý nejmodernějšími technologiemi od kol až po střechu. A možná ještě výš. Zdáli se ozývá i klasický hlas jaguáří. Co s tím? Chce to novou generaci.
Ta současná je na trhu od roku 2001. Za tu dobu se technologie posouvaly stále dál a ačkoliv se BMW snažilo držet krok instalací nových systémů a faceliftem, základ zkrátka zastaral. Z tohoto důvodu je již na příští rok naplánováno představení a za dva roky i uvedení na trh nové vlajkové lodi. Očekává se, že nová sedmička bude opět výborným kompromisem mezi sportovností a komfortem. Pokusí se samozřejmě nejen dorovnat, ale i překonat Lexus ve vyspělých technologiích a to mimo jiné osmistupňovým automatem a inovovaným systémem iDrive.
<úp>
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.