Lamborghini Gallardo – všechno na zadní?(spy)

Marek Litzman, 12. července 2007, 09:16 Google+

Doba jde dál a i Lamborghini je si vědomo toho, že je třeba inovovat. Tentokrát to vypadá tak, že inovace budou směřovat k nižší ceně a vyšší zábavnosti. Řekl bych, že máme na co se těšit.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Gallardo

Gallardo | foto: IMSA

Sdílejte článek

Pokud se podíváte na dnešní špionážní video pod článkem, uvidíte rychlé Lamborghini, které se na pohled nijak nevymyká tomu, co vídáme... no spíš v časopisech. Na druhý pohled je však patrný o něco změněný výfukový systém. Proč to? Podle všech zpráv to vypadá tak, že před sebou máme nový motor do Gallarda.

Tím by podle dostupných informací měl být vidlicový osmiválec 4,2. Ano, přesně ten, který je možno nalézt jak ve sportovním kupé R8, tak v rychlé Audi RS4. V RS4 i R8 je naladěn na výkon 420 koní (309 kW) a dá se očekávat, že v Lambu bude výkon podobný.

Možná ještě zajímavější, než informace o novém motoru, je informace o pohonu. O ten by se totiž měla starat výhradně zadní náprava. Je to zatím spekulace, ale spekuluje tak příliš mnoho zdrojů na to, abychom to mohli přehlížet. Bude to mít několik důsledků. Prvním je hmotnost. U supersportu se hraje na kila a právě pohon jediné nápravy je schopen je ušetřit. Srovná se tak částečně i výkonový hendikep vůči desetiválci. Druhým je odlišení jak od vyšší, desetiválcové verze s pohonem 4x4, tak i od Audi R8, která se prodává se stejným motorem a to jako permanentní čtyřkolka. Třetím je cena. I Lambo se musí snažit nabízet vozy v takové cenové hladině, aby byla pro kupce přijatelná, k čemuž nižší verze jistě dopomůže. No a posledním argumentem je zábavnost. Přeci jen, zábavnost zadokolky je o něco vyšší, než čtyřkolky a to platí i u supersportů.

Všechno to navíc podporují starší tvrzení Lamborghini, když se o pohonu všech kol vyjadřovalo tak, že je to nutnost kvůli přenosu enormního výkonu na vozovku. Slabší motor už by snad takový problém mít nemusel.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Lamborghini Gallardo – všechno na zadní?(spy)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

Odborníci spočítali, kolik stojí kupujícího stočený tachometr

Volkswagen T-Roc kablriolet

Nový Volkswagen T-Roc Cabriolet oficiálně: CHÁPETE TO?!

ZLEVNÍ DÁLNIČNÍ ZNÁMKY! Poslanci je schválili. Kdo bude jezdit levněji?

ZLEVNÍ DÁLNIČNÍ ZNÁMKY! Kdo zaplatí za dálnici nejvíc?

Ilustrační foto

Češi ojetá auta milují. Při koupi ale zapomínají na zásadní věc

Tupolev A-3 (foto: Varga Attila)

Tupolev nejsou jen letadla. Tenhle hybrid od stejné firmy měl zachraňovat životy

Telefonování za volantem se může řidičům pořádně prodražit

Jak používat mobil za volantem a nenabourat? Odborníci prozradili pár triků

Skica vozu T50 - duchovního nástupce legendárního McLarenu F1

Konstruktér McLarenu F1 odhaluje tajemství jeho duchovního nástupce

Ilustrační foto

Zámky u dveří jsou s námi 45 let. Jak bude vypadat zamykání budoucnosti?

Vodíkový pohon

Konec benzínových aut? Ministerstvo řeklo, čím budeme jezdit za pár let

Škoda Sentinel (YouTube/Technické muzeum v Brně)

Škoda Sentinel: Český unikát, na který všichni zapomněli, v Evropě neměl obdoby

reklama

Doporučujeme

Trabant

Video – reklama na Trabant 601

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Škoda Felicia ještě není odepsaná! JDE NA DRAČKU i jako ojetina

  2. Jak moc zvyšuje klimatizace spotřebu?

  3. NEJSKRÁSNĚJŠÍ SUV? Tohle Lamborghini Urus vás dojme k pláči - taková krása!

  4. Test výdrže Tesla Model 3. Předčí Porsche Taycan?

  5. Nové základní Porsche 911 už za necelé TŘI MILIONY!

  6. Češi ojetá auta milují. Při koupi ale zapomínají na zásadní věc

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud