ROZHOVOR: Pavlína Tydlačková se těší do Brodu

test
test, foto: Bořuta, Pavel
Tomáš Urban 11. listopadu 2011 13:15
Sdílej:

Pavlína Tydlačková se chystá s novou zbraní na Autogames Rally Show Uherský Brod. Zeptali jsme se jí na několik otázek.

O víkendu jsi testovala novou zbraň, jaký je to pokrok přesednout ze sviště (Suzuki Swift) do Felicie sk.A?

Nabídka od Speed Racing Teamu přišla nečekaně ve čtvrtek minulý týden. Neváhala jsem, a nabídku, jet v Brodě s felicií ráda přijala, i když s menší obavou. Přece jen je to něco uplně jiného než svišť, jiná technika jízdy a mít to auto pevně pod kontrolou.

V neděli jsi měla možnost Felicii vyzkoušet v Biskupicích. Jaké jsou první dojmy ?

V neděli na testu mi Lukáš Vyoral, který zná felicii do puntíku,  vysvětlil, co a jak a šli jsme jezdit...první mé pocity byly hodně smíšené.  Strach nebo spíše respekt a adrenalin dohromady...každopádně se mi felda velmi zalíbila. Testovat jsme byli i ve středu večer. Bylo třeba vyzkoušet jízdu za tmy, protože to bude pro mě po tmě premiéra. Jen doufám, že to nikde nepověsíme. Z večerního trénování jsem já a ve finále i můj zkušený spolujezdec měli dobrý pocit, více uvidíme v sobotu, sama jsem zvědavá jak mi to půjde.

Mluvila jsi o technice jízdy ...

Luky jel se mnou a říkal mi jak a kdy.  Je přece jen něco jiného ve swiftu narvat trojku a jet na to skoro celou erzetu, tohle auto má 6ku, kterou já v životě v závodním autě nepoužila a hlavně ji swift nemá :)

Tratě v Brodě se zdají být podle videí od Martina Bujáčka docela rychlé. Jaké ti vyhovují tratě?

Velmi se mi z letošních tratí líbily Krkonoše, o to více mne mrzela poloosa ve druhé RZ.  Jeseníky také fajn, ovšem líbily by se mi více na suchu, nebo aspoň z lepšími pneumatikami :). Vsetín je domácí soutěž ...to se snad líbí každému, když ty tratě zná člověk i pozpátku :) Myslím že se mi líbí všechny závody, které jsem letos bohužel  absolvovala v roli diváka. Doufám,že příští sezónu dojedeme do finiše.

Bude nějaká speciální taktika na Brod?

Taktika? Držet volant zuby nehty, jelikož to má špéru, tak ať mně to někde nepotahá.... Jediná taktika, kterou zvolím je to auto v celku dovézt do cíle... Moc ráda bych v Brodě spatřila cíl a spravila si tím chuť do další sezóny.Každopádně se jdeme spíše svézt, nežli závodit. Chceme si osahat si felicii při ostrých kilometrech. Bůh ví jakým autem pojedeme přštítí rok. Ale? Ještě uvidíme... :)

Děkujeme za rozhovor.

Také děkuji a neváhejte podpořit startovní číslo 58 na trati Autogames Rallyshow Uherský Brod a také Vás rádi uvidmíme v servisním zázemí.

Foto: Pavel Bořuta

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.