Pavlína Tydlačková se chystá s novou zbraní na Autogames Rally Show Uherský Brod. Zeptali jsme se jí na několik otázek.
O víkendu jsi testovala novou zbraň, jaký je to pokrok přesednout ze sviště (Suzuki Swift) do Felicie sk.A?
Nabídka od Speed Racing Teamu přišla nečekaně ve čtvrtek minulý týden. Neváhala jsem, a nabídku, jet v Brodě s felicií ráda přijala, i když s menší obavou. Přece jen je to něco uplně jiného než svišť, jiná technika jízdy a mít to auto pevně pod kontrolou.
V neděli jsi měla možnost Felicii vyzkoušet v Biskupicích. Jaké jsou první dojmy ?
V neděli na testu mi Lukáš Vyoral, který zná felicii do puntíku, vysvětlil, co a jak a šli jsme jezdit...první mé pocity byly hodně smíšené. Strach nebo spíše respekt a adrenalin dohromady...každopádně se mi felda velmi zalíbila. Testovat jsme byli i ve středu večer. Bylo třeba vyzkoušet jízdu za tmy, protože to bude pro mě po tmě premiéra. Jen doufám, že to nikde nepověsíme. Z večerního trénování jsem já a ve finále i můj zkušený spolujezdec měli dobrý pocit, více uvidíme v sobotu, sama jsem zvědavá jak mi to půjde.
Mluvila jsi o technice jízdy ...
Luky jel se mnou a říkal mi jak a kdy. Je přece jen něco jiného ve swiftu narvat trojku a jet na to skoro celou erzetu, tohle auto má 6ku, kterou já v životě v závodním autě nepoužila a hlavně ji swift nemá :)
Tratě v Brodě se zdají být podle videí od Martina Bujáčka docela rychlé. Jaké ti vyhovují tratě?
Velmi se mi z letošních tratí líbily Krkonoše, o to více mne mrzela poloosa ve druhé RZ. Jeseníky také fajn, ovšem líbily by se mi více na suchu, nebo aspoň z lepšími pneumatikami :). Vsetín je domácí soutěž ...to se snad líbí každému, když ty tratě zná člověk i pozpátku :) Myslím že se mi líbí všechny závody, které jsem letos bohužel absolvovala v roli diváka. Doufám,že příští sezónu dojedeme do finiše.
Bude nějaká speciální taktika na Brod?
Taktika? Držet volant zuby nehty, jelikož to má špéru, tak ať mně to někde nepotahá.... Jediná taktika, kterou zvolím je to auto v celku dovézt do cíle... Moc ráda bych v Brodě spatřila cíl a spravila si tím chuť do další sezóny.Každopádně se jdeme spíše svézt, nežli závodit. Chceme si osahat si felicii při ostrých kilometrech. Bůh ví jakým autem pojedeme přštítí rok. Ale? Ještě uvidíme... :)
Děkujeme za rozhovor.
Také děkuji a neváhejte podpořit startovní číslo 58 na trati Autogames Rallyshow Uherský Brod a také Vás rádi uvidmíme v servisním zázemí.
Foto: Pavel Bořuta
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?