Pojede Mario Csente závod IRC v Maďarsku?

Csente, Mário
Csente, Mário, foto: Tomáš Urban, RallyZone.cz
Tomáš Urban 20. června 2011 21:03
Sdílej:

ROZHOVOR + VIDEO: Po Rally Tríbeč jsem krátce vyzpovídal slovenského jezdce Maria Csenteho, který letos představil novou techniku a absolvuje kompletní slovenské mistrovství.

Na pohled pěkná jízda, ale časově asi nic moc, jak jste to viděl vy?

Ano, ale neviem preco.  Mali sme stále nejaké problemy. Ani jedna rs-ka nám nevyšla. Či to bolo novým navigátorom, lebo mnou, fakt premyšlam prečo. Asi sme mali smolny vikend.

Z čeho pramenila změna navigátora a jak fungovala spolupráce?

Mali sme íst celú sezónu z Lapdavskym Julom. Sme aj si sadli a dobra bola spolupraca, len jeho otec sa rozhodol ináč, tak som musel meniť.  Rozhodol som sa pre navigátora z  Maďarska. Mali sme len povolene tri prejazdy a to bolo pre nás malo.

Na některém z videí na internetu jsem viděl nějakou krizovou situacia výlet mimo trať, jak k tomu došlo?

Vylet z trate?? No, něchcem sa vyhovarat, ale zase navigator mi neskôr dal informaciu o ostrej zakrute a bolo. Mali sme šťastie, źe sme sa mohli vratit na trať a pokračovat dialej. Robil som aj ja chyby.

Krize č.3

Která rychlostní zkouška se Vám nejvíce líbila? Ja si myslím, že všetky boli pekne. Čo sa týka mestkej, to bolo v očiach divaka najlepšia. Mi vyhovovala skycovska.

Jak hodnotíte soutěž celkově?

Súťaž bola dobre zorganizovaná. Bol som príjemne prekvapený, že organizátori to robili prvýkrát a porařilo sa im to. Musím poďakovať aj primátorovi mesta, že si našiel čas a prišiel podať ruku každému, kto došiel do cieľa a tiež každému, kto sa podieľal na tejto súťaži

Jaký bude další závod kterého se zúčastníte?

Pripravujeme sa Rally Lubenik.

Není šance, že bychom Vás viděli i v České republice nebo na nějaké jiné soutěži?

Keď nejake peniaze najdeme, tak by sme chceli absolvovat IRC v Madarsku.

Komu vděčíte za podporu na závodech?

Firme,JOPI TREDE,UNCREDIT BANK,MARIOL KN.ALSPEED.

Jakou historii má vaše Subaru?

To auto je celkom nove, doslo na zaciatku tohto roku. Postavili sme to zo spolupracov Hagyik rally teamom.

Čekají jej ještě nějaké úpravy nebo tak jak je už do konce sezóny zůstane?

Nie, ostane to tak. Koketovali sme s myšlienkov, postavit do R4, ale sme toho planu opustili.

Co vás od této myšlenky odradilo?

Aj nakladne, a ano, neni to vyskusane.

Čtenáře Rallyzone.cz zdraví Mario Csente

 

 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.