Rozhovor s Meekem: Nepojedu proti Sordovi, ale stopkám

rally madeira
rally madeira, foto: www.ircseries.com
iM2 10. března 2011 22:01
Sdílej:

Kris Meeke hovoří o výzvách, které čekají tým MINI WRC Team v sezoně 2011. Jeho tým se bude účastnit šesti závodů, tím prvním bude Rally d'Italia Sardegna v květnu.

Otázka: Krisi, v roce 2011 je ve vašem kalendáři pouze 6 soutěží. Bude to pro vás tedy klidný rok?

Kris Meeke: Ne, jít do sezony aniž byste doufali ve vítězství by byla chyba. V takovém případě bychom neměli do WRC ani vstupovat a ušetřili bychom si tak spoustu úsilí. Musíme najít správné vyvážení. Můžeme vyhrát titul, nicméně napřed musíme ukázat naši konkurenceschopnost.

Otázka: Co tým MINI WRC Team očekává, že získá od startu na vybraných podnicích?

KM: Zkušenosti v konkurenceschopných podmínkách. Věříme, že jsme na tom rychlostně dobře. Nicméně to můžeme potvrdit jen v přímém souboji. Proto musíme těchto podniků využít k ověření naší rychlosti co nejdříve. Rok 2012 pro nás bude velice zajímavým, protože to budeme závodit už celou sezonu. Už teď cítíme to velké očekávání a s radostí tuto výzvu přijímáme.

 

O: Cítíte se být pod tlakem, abyste uspěl v porovnání s týmovým kolegou, Danim Sordem?

KM: Víte, nesoutěžíme kolo na kolo jako v F1, kde se týmový kolegové často postrčí. Rally je totálně odlišná, protože je zde mezi týmy hodně respektu. Soutěžíme výhradně proti stopkám, ne proti dalším týmům nebo dokonce týmovým kolegům.

O: Na jakou soutěž se nejvíce těšíte?

KM: Nemám žádného favorita. Momentálně doufám, že to už bude co nejdříve a my budeme moci vyvíjet auto.

Zdroj: www.rallybuzz.com

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.