Kris Meeke hovoří o výzvách, které čekají tým MINI WRC Team v sezoně 2011. Jeho tým se bude účastnit šesti závodů, tím prvním bude Rally d'Italia Sardegna v květnu.
Otázka: Krisi, v roce 2011 je ve vašem kalendáři pouze 6 soutěží. Bude to pro vás tedy klidný rok?
Kris Meeke: Ne, jít do sezony aniž byste doufali ve vítězství by byla chyba. V takovém případě bychom neměli do WRC ani vstupovat a ušetřili bychom si tak spoustu úsilí. Musíme najít správné vyvážení. Můžeme vyhrát titul, nicméně napřed musíme ukázat naši konkurenceschopnost.
Otázka: Co tým MINI WRC Team očekává, že získá od startu na vybraných podnicích?
KM: Zkušenosti v konkurenceschopných podmínkách. Věříme, že jsme na tom rychlostně dobře. Nicméně to můžeme potvrdit jen v přímém souboji. Proto musíme těchto podniků využít k ověření naší rychlosti co nejdříve. Rok 2012 pro nás bude velice zajímavým, protože to budeme závodit už celou sezonu. Už teď cítíme to velké očekávání a s radostí tuto výzvu přijímáme.
O: Cítíte se být pod tlakem, abyste uspěl v porovnání s týmovým kolegou, Danim Sordem?
KM: Víte, nesoutěžíme kolo na kolo jako v F1, kde se týmový kolegové často postrčí. Rally je totálně odlišná, protože je zde mezi týmy hodně respektu. Soutěžíme výhradně proti stopkám, ne proti dalším týmům nebo dokonce týmovým kolegům.
O: Na jakou soutěž se nejvíce těšíte?
KM: Nemám žádného favorita. Momentálně doufám, že to už bude co nejdříve a my budeme moci vyvíjet auto.
Zdroj: www.rallybuzz.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.