Kris Meeke hovoří o výzvách, které čekají tým MINI WRC Team v sezoně 2011. Jeho tým se bude účastnit šesti závodů, tím prvním bude Rally d'Italia Sardegna v květnu.
Otázka: Krisi, v roce 2011 je ve vašem kalendáři pouze 6 soutěží. Bude to pro vás tedy klidný rok?
Kris Meeke: Ne, jít do sezony aniž byste doufali ve vítězství by byla chyba. V takovém případě bychom neměli do WRC ani vstupovat a ušetřili bychom si tak spoustu úsilí. Musíme najít správné vyvážení. Můžeme vyhrát titul, nicméně napřed musíme ukázat naši konkurenceschopnost.
Otázka: Co tým MINI WRC Team očekává, že získá od startu na vybraných podnicích?
KM: Zkušenosti v konkurenceschopných podmínkách. Věříme, že jsme na tom rychlostně dobře. Nicméně to můžeme potvrdit jen v přímém souboji. Proto musíme těchto podniků využít k ověření naší rychlosti co nejdříve. Rok 2012 pro nás bude velice zajímavým, protože to budeme závodit už celou sezonu. Už teď cítíme to velké očekávání a s radostí tuto výzvu přijímáme.
O: Cítíte se být pod tlakem, abyste uspěl v porovnání s týmovým kolegou, Danim Sordem?
KM: Víte, nesoutěžíme kolo na kolo jako v F1, kde se týmový kolegové často postrčí. Rally je totálně odlišná, protože je zde mezi týmy hodně respektu. Soutěžíme výhradně proti stopkám, ne proti dalším týmům nebo dokonce týmovým kolegům.
O: Na jakou soutěž se nejvíce těšíte?
KM: Nemám žádného favorita. Momentálně doufám, že to už bude co nejdříve a my budeme moci vyvíjet auto.
Zdroj: www.rallybuzz.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?