EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Po nepovedeném rally Monte Carlo jsem požádal o několik odpovědí Juho Hänninena.
Juho první etapa byla podle vašich představ, byl jsi ve vedení.
První etapa nám vyšla skvěle, měli jsme dobře napsaný rozpis. Ale nejeli jsme úplně na hraně.
A pak se nepovedlo zvolit správné pneu..
Pneu jsme zvolili tak jak jsme zvolili špatně. V dalších zkouškách už jsme volili dobře, ale nechtěli jsme jít za hranu, moc prostor pro zrychlení nebyl.
Vnímal jsi už při treninku přítomnost českých fanoušků?
Jo byli vidět a hodně byli vidět a slyšet během celé soutěže. Děkuji jim za přízeň, moc mne to motivuje.
Před Monte jste hodně testovali, když porovnáš auto z konce roku 2010 a začátkem roku 2011, cítíš nějaké rozdíly?
Je to zajímavé, ale od loňského San Rema se auto až tak moc neliší. nějaké změny jsme udělali. Ale když porovnáš auta Monte 2010 a letos, tak je ten rozdíl obrovský.
Po nakonec nepovedeném výsledku na monte jsi na některém z českých serverů v rozhovoru uvedl, že odjíždíš na vaši farmu a budeš v lese kácet stromy?
Jo tak to je pravda, opravdu jsem odjel k rodičům na farmu. Ale v lese nědělám, protože v našem lese je 80 cm sněhu. Ale pomáhám s ostatníma pracema a baví mě to.
První soutěž SWRC pojedeš v Mexiku, což je celkem dlouhá doba. Budeš ještě testovat?
Do auta se ještě dostaneme, těsně před odjezdem do Mexika máme v plánu celý víkend testování.
Když tak dlouho nepojedeš žádný závod, nezajedeš se posívat na první soutěž WRC do Švédska?
Švédská rally bude určitě velmi zajímavá, ale ani jako divák se neúčastním. Mám nějaké povinnosti v česku.
Jaké jsou podmínky v Mexiku z tvého pohledu?
Bude to pro nás něco trochu nového. Nová trať, náročná šotolina, vysoko v horách. Už se i docela začínám těšit.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?