Rozhovor s Juho Hänninenem o Monte Carlu

Hanninen, Juho
Hanninen, Juho, foto: www.ircseries.com
Tomáš Urban 10. února 2011 16:00
Sdílej:

EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Po nepovedeném rally Monte Carlo jsem požádal o několik odpovědí Juho Hänninena.

Juho první etapa byla podle vašich představ, byl jsi ve vedení.

První etapa nám vyšla skvěle, měli jsme dobře napsaný rozpis. Ale nejeli jsme úplně na hraně.

A pak se nepovedlo zvolit správné pneu..

Pneu jsme zvolili tak jak jsme zvolili špatně. V dalších zkouškách už jsme volili dobře, ale nechtěli jsme jít za hranu, moc prostor pro zrychlení nebyl.

Vnímal jsi už při treninku přítomnost českých fanoušků?

Jo byli vidět a hodně byli vidět a slyšet během celé soutěže. Děkuji jim za přízeň, moc mne to motivuje.

Před Monte jste hodně testovali, když porovnáš auto z konce roku 2010 a začátkem roku 2011, cítíš nějaké rozdíly?

Je to zajímavé, ale od loňského San Rema se auto až tak moc neliší. nějaké změny jsme udělali. Ale když porovnáš auta Monte 2010 a letos, tak je ten rozdíl obrovský.

Po nakonec nepovedeném výsledku na monte jsi na některém z českých serverů v rozhovoru uvedl, že odjíždíš na vaši farmu a budeš v lese kácet stromy?

Jo tak to je pravda, opravdu jsem odjel k rodičům na farmu. Ale v lese nědělám, protože v našem lese je 80 cm sněhu. Ale pomáhám s ostatníma pracema a baví mě to.

První soutěž SWRC pojedeš v Mexiku, což je celkem dlouhá doba. Budeš ještě testovat?

Do auta se ještě dostaneme, těsně před odjezdem do Mexika máme v plánu celý víkend testování.

Když tak dlouho nepojedeš žádný závod, nezajedeš se posívat na první soutěž WRC do Švédska?

Švédská rally bude určitě velmi zajímavá, ale ani jako divák se neúčastním. Mám nějaké povinnosti v česku.

Jaké jsou podmínky v Mexiku z tvého pohledu?

Bude to pro nás něco trochu nového. Nová trať, náročná šotolina, vysoko v horách. Už se i docela začínám těšit.

Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.