EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Švédský jezdec se netají tím, že by chtěl ve své kategorii a na své domácí půdě zvítězit.
Ve startovní listině švédské soutěže se nachází několik vozů S2000. Jedním z přihlášených je i Švédský jezdec Patrick Sandell. Jen pro zajímavost jezdec zde debutoval v MS v roce 2005.
V loňském ročníku byla Vaše posádka na čtvrtém místě. Letos určitě chcete vyhrát.
Letos jdeme za vítězstvím. Vše jsme tomu podřídili.
I letos nebude lehká konkurence. Startuje Martin Prokop a třeba i Pavel Valoušek. Jak vidíte konkurenci?Martin byl mým velkým soupeřem i v uplynulé sezóně. Krásně jsme si spolu zazávodili. A navíc je na sněhu velmi dobrý. Bude to pěkná bitva.
V loňské sezóně jste byl druhý v klasifikaci SWRC. Máte už jasný program na letoňí sezónu?Můj program na letoší sezónu ještě není kompletně známý, řeknu to asi tak, že po švédsku se uvidí...
Ve Švédsku pojedete s Fabií, kdo bude auto připravovat?Fabia S2000 bude zlínské stáje JM Engineering.
Fabia je vám dobře známé závodní náčiní, budete ještě testovat?Máme v plánu jednodenní test víkend před Švédském. Už se moc těším až se opět dostanu do závodního vozu.
Čtenáře RallyZone.cz zdraví Patrick Sandell
Foto: www.patricksandell.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?