EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Švédský jezdec se netají tím, že by chtěl ve své kategorii a na své domácí půdě zvítězit.
Ve startovní listině švédské soutěže se nachází několik vozů S2000. Jedním z přihlášených je i Švédský jezdec Patrick Sandell. Jen pro zajímavost jezdec zde debutoval v MS v roce 2005.
V loňském ročníku byla Vaše posádka na čtvrtém místě. Letos určitě chcete vyhrát.
Letos jdeme za vítězstvím. Vše jsme tomu podřídili.
I letos nebude lehká konkurence. Startuje Martin Prokop a třeba i Pavel Valoušek. Jak vidíte konkurenci?Martin byl mým velkým soupeřem i v uplynulé sezóně. Krásně jsme si spolu zazávodili. A navíc je na sněhu velmi dobrý. Bude to pěkná bitva.
V loňské sezóně jste byl druhý v klasifikaci SWRC. Máte už jasný program na letoňí sezónu?Můj program na letoší sezónu ještě není kompletně známý, řeknu to asi tak, že po švédsku se uvidí...
Ve Švédsku pojedete s Fabií, kdo bude auto připravovat?Fabia S2000 bude zlínské stáje JM Engineering.
Fabia je vám dobře známé závodní náčiní, budete ještě testovat?Máme v plánu jednodenní test víkend před Švédském. Už se moc těším až se opět dostanu do závodního vozu.
Čtenáře RallyZone.cz zdraví Patrick Sandell
Foto: www.patricksandell.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.