EXKLUZIVÍ ROZHOVOR II.ČÁST: Cicek je fanouškem Loeba aneb další povídání o soutěžích San Remo a Barum rally z pohledu spolujezdce.
Už jste ve startovním poli mezi muže nějakou dobu. Jak se na vás muži dívají?
Nemáme žádné výsady, ale spíše se nám dostává více pozornosti mužů. Ono v tomhle sportu moc ženských posádek není.
Určitě sleduješ i WRC, máš nějaký vzor? Tipuju tě na Loeba s Elenou? Máš pravdu. Opravdu jsem fanouškem Loeba s Elenou. Obdivuji na nich přesnost, sehranost ... Jsou prostě dobří. Ale není lehké být dobrý. Velmi těžké je se pak na vrcholu udržet. A oni to dokazují stále. To mě inspiruje a proto jim fandím.
Letos jste absolvovaly svůj druhý start na Barum Rally ve Zlíně, jaká je to soutěž?Zlínská soutěž je velmi obtížná. Bylo poznat, že je to už druhý start. Lépe jsme si na zkoušky zvykaly. Jsem si jistá, že potřetí už to bude o mnoho lepší ...
V rozhovorech jsem se několika jezdců ptal, jaká je jejich nejoblíbenější zkouška na zlínské soutěži, jaká je ta tvoje?Pravdou je, že miluju adrenalin. Je to zkouška, ze které jsem měla opravdu strach a to je Pindula.
Další neméně těžkou soutěží, kterou jste letos jely je San Remo - tisíc zatáček, sjezdů a výjezdů. Jak těžké je napsat správný rozpis na tuto soutěž?San je soutěží milionu zatáček. Jiných, stejných..Napsat rozpis je vždy těžké poslední čtyři roky s Burcu, ale protože si velmi dobře rozumíme, dokážeme velmi dobře spolupracovat. Také dobře synchronizujeme myšlení a tak vidíme trať stejně a to je to hlavní.
Kolik stránek, nebo lépe sešitů, takový rozpis má?Sešitů bylo několik. Soutěž je to z rohu do rohu, ale když chytíš správný rytmus tak je to OK. Byl to bezpochyby nejdelší rozpis za kariéru.
Na závěr pěkného povídání se nabízí otázka u čeho odpočíváš?Času na odpočinek moc není. V létě rally v zimě snowboard. Občas se zajdu pobavit s přáteli, do divadla. Také uvádím v televizi pořad o autech.
Děkuji za rozhovor
Já také děkuji. Čtenáře Rallyzone.cz zdraví Cicek Güney.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?