EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Valašská rally se blíží velmi rychle. Jakub Koudela o plánech na sezonu a Valašské rally.
Nový vůz, nová třída, představ nám nový vůz a kde vás s tímto krasavečkem uvidíme?
J.K. : Jak sám píšeš letos pro nás bude všechno nové, po loňské sezońě ve sprintech se letos zaměříme na MMČR respektive Citroen racing trophy a tím pádem C2 R2 Max, původně jsme chtěli auto vlastní, ale nakonec přišla velmi zajímavá nabídka od Tomáše Pletky a my jsme se rozhodli si C2 pronajmout. Jedná se o úplně nové auto.
Valašská raly, mnoho posyspu po zimě na trati, nevyzpytatelné počasí, těžká konkurence, jaká bude taktika?
J.K.:Budeme se seznamovat s autem, budu závodit poprvé po loňské Barumce takže uvidíme jak to půjde:) A co se týká počasí můj tip je že bude pršet protože to dost výrazně přitahujeme!
Jak probíhala příprava posádky na sezónu, inspirace na Monte a . . .
J.K.: Mi se podařilo zhubnout 6 kg:) Byli jsme se kouknout na monte (super akce díky všem zúčastněným) jinak jsem spíš nadháněl to co ted nebudu stíhat v práci:)
Komu by poděkoval za loňskou sezónu?
J.K.:Rád bych poděkoval partnerům a hlavně týmu kolem Pavla Prášila, který nám celý minulý rok skvěle připravoval techniku na opravdu špičkové úrovni a zároveň vytvářek super atmosféru na závodech i mimo ně.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?