Až se jaro zeptá: Martin Bujáček

Bujáček, Martin
Bujáček, Martin, foto: Tomáš Urban, RallyZone.cz
Tomáš Urban 22. března 2010 21:15
Sdílej:

EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR:Jaro už je hned za dveřmi a Martin Bujáček zbrojí na sezónu, jak? Čtěte dále.

Naposledy jsi v ostrém závodě MČR seděl za volantem před dvěmi lety, loni jsi absolvoval své rally slalomy, které pořádáš.Absolvoval jsi také závěrečnou show v Uherském Brodě a Mikuláš Rally ve Slušovicích. Jak jsi se připravoval na sezónu? Jak složitý je návrat do kolotoče MMČR?

M.B.:Je to tak loňská sezona se moc nepovedla a měl jsem možnost startovat pouze v seriálu RallySlalom 2009 kde se mě podařilo zvítězit v absolutní klasifikaci. Ke konci roku byla možnost odstartovat v Praze a ve Slušovicích a oba závody jsem si moc užil a věřím, že pobavil nějaké diváky. Návrat je určitě složitý a bude to těžké, ale začneme opatrně a budeme postupně přidávat a snad to bude vpohodě.

Pojedeš s autem KIT Racing, Lancer EVO IX, jaká je historie vozu?

M.B.: Ano vozidlo připravuje tým K.I.T Racing, jedná se vůz, který loni na Valašce pilotoval Novikov a v sezoně s ním startovalo více jezdců. Přes zimu se auto rozebralo a postavilo znovu, takže se dá říct, že se jedná o nový vůz.

Ve kterém seriálu tě letos uvidíme?

M.B.: Vše záleží kolik se nám podaří sehnat financí, ale v plánu je Valaška, většina závodu ve Sprintrally a pokud se bude dařit tak bych rád startoval na domácí Barum Rally. Mým snem je absolvovat nějaký závod na šotolině tak uvidíme...¨

Valašská rally, nevyzpytatelné počasí, mnoho posypu po zimě na trati, jaká bude taktika na tuto soutěž?

M.B.: Přesně po zimě je na cestách hodně bordelu a bude to velmi obtížné. Bude to chtít klidnou jízdu, aby se dojelo až do cíle. Pro mě je důležité po tom roce a půl se do toho zase dostat na tak dlouhém závodě.

 

 

Která rychlostní zkouška letošní valašky ti sedí nejvíce? A vlastně jaký povrch ti sedí nejlépe?

M.B.: Valašku jsem nikdy nejel jenom jsem ji 2x trénoval, ale dřív jsem jezdil volné závody v Odrách kde to znám velmi dobře, takže asi celá Rz Odry. Je to krásná rz a moc se na ni těším. Krásné jsou, ale všechny zkoušky a Valašská bomba bude hodně náročná a bude se tam rozhodovat.

Kdo všecho tě podporuje, komu by jsi chtěl poděkovat?

M.B.: Chtěl bych poděkovat všem sponzorům, rodině a taky týmu K.I.T Racing za podporu a profesionální přístup. Velký dík patří také divákům za jejich podporu hlavně v závěru loňského roku.

Děkuji za rozhovor

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.