EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Krátce jsem si povídal s Juho Hänninenem. Zastihl jsem jej uprostřed testování a příprav na Rally Monte Carlo.
Juho jak jsi strávil vánoce a konec roku?
Nedělal jsem nic speciálního. Vánoce jsem si užil s rodinou u nás doma. Každý den jsem spořádal moc jídla a prostě od všeho odpočíval. Na Silvestra jsem vyrazil na hory lyžovat. Ale nebylo to příliš příjemné lyžování, jelikož u nás doma bylo více než dvacet stupňu pod nulou.
S týmem jste momentálně uprostřed testování na Monte Carlo a také testujete Fabii EVO II. Jak moc se oba vozy liší?
Doufám, že vůz na letošní sezónu bude asi ještě rychlejší než loni.Více uvidíte v Monte Carlu.:-)
V IRC bude startovat nový vůz Fordu - Fiesta jak moc velký konkurent vám v podobě Fordu vyrostl?
Je skvělé, že se IRC účastní tým se zkušenostmi z WRC. Je to nejspíš skvělé auto. Příchod Fordu je pro IRC velmi dobé a to zvláště, když jej bude pilotovat takový jezdec jako je Mikko Hirvonnen. Máme se na Monte na co těšit.
Bude pro tebe a pro Škodovku vůbec, Monte Carlo těžší než loni?
Když se podívám do startovní listiny, tak je asi stejná jako loni. Jen přibyl Ford a v podstatě jen několik dalších jmen. Nemám z toho zatím těžkou hlavu.
Jak ovlivní Rally Monte Carlo počasí?
Pokud bude stále tak chladno, a pokud bude sníh tak jak je teď, tak to bude moc těžká rally. Loni byl také sníh, ale teď je ho o mnoho více a je mnohem chladněji. Bude to velmi težký závod.
Děkuji za rozhovor.Já také děkuji a zdravím čtenáře Rallyzone.cz
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?