EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: S Miroslavem Plíhalem jsem si povídal po výhře v předposledním závodě K4 Poháru ČR v rally v Jeseníkách.
Rally Jeseníky, další závod Poháru, s jakým cílem jste vstupovali do závodu ?
Chtěli jsme to hlavně nerozbít a zároveň jsme se chtěli rozjet na Rally Bohemia. Nějaké dobré umístění v Poháru jsme nečekali.
Extrémně se ti povedla třetí RZ, po které ses dostal do vedení, prostě ti sedla ? RZ 3,6 a 9 pro nás nebyla ani jednou dobrá jelikož byla strašně široká a byly na ní dlohé rovinky kde myšáci měli hodně navrh. Na 3 rz udělal defekt Růžička, takže jsme se dostali před něj. Ten nakonec odstoupil zřejmě kvůli nějaké technické závadě.
Tratě bych řekl byly velmi rychlé, bylo vytaháno mnoho nečistot, třeba na první Rz ve sjezdu to byla skoro čistá šotolina, zralá tak na defekt?Na RZ 1 se mi to moc líbilo, ačkoliv jsme měli dvě velké krizkovky, které později přidám na můj web. Byla úzká rychlá a velmi technická. Prostě se mi to líbilo.
Celkově z toho bylo vítězství, porazil jsi mnoho silných vozů, kde se rozhodlo ? Jak říkám rozhodlo se na RZ 1 a R2, kde nám to pravdu šlo a taky nedělat žádné chyby.
Celkově v MČR by to znamenalo sedmnácté místo a výhra v A6, jak to bude s tebou v příštím roce?Bohužel by to nebyla výhra, předemnou byl ještě Dohnal který bojoval o titul v A s Petrem Bryndou. Takže by jsem byl v A 3. I za tento výsledek jsem byl velice spokojen. Zatín nejlepší výsledek v mé kariéře.
Ve Vsetíně tak můžeš potvrdit své vítězství ve třídě.No pokud s tím nic nevyvedem na Bohemce, tak se budem snažit o podobný výsledek. Je to hnedle týden po ní a Ponďa má hodně prace na jeho nové C2 S1600.
Díky za rozhovorDíky a čtenáře zdravím Mira Plíhal.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?