EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: S Miroslavem Plíhalem jsem si povídal po výhře v předposledním závodě K4 Poháru ČR v rally v Jeseníkách.
Rally Jeseníky, další závod Poháru, s jakým cílem jste vstupovali do závodu ?
Chtěli jsme to hlavně nerozbít a zároveň jsme se chtěli rozjet na Rally Bohemia. Nějaké dobré umístění v Poháru jsme nečekali.
Extrémně se ti povedla třetí RZ, po které ses dostal do vedení, prostě ti sedla ? RZ 3,6 a 9 pro nás nebyla ani jednou dobrá jelikož byla strašně široká a byly na ní dlohé rovinky kde myšáci měli hodně navrh. Na 3 rz udělal defekt Růžička, takže jsme se dostali před něj. Ten nakonec odstoupil zřejmě kvůli nějaké technické závadě.
Tratě bych řekl byly velmi rychlé, bylo vytaháno mnoho nečistot, třeba na první Rz ve sjezdu to byla skoro čistá šotolina, zralá tak na defekt?Na RZ 1 se mi to moc líbilo, ačkoliv jsme měli dvě velké krizkovky, které později přidám na můj web. Byla úzká rychlá a velmi technická. Prostě se mi to líbilo.
Celkově z toho bylo vítězství, porazil jsi mnoho silných vozů, kde se rozhodlo ? Jak říkám rozhodlo se na RZ 1 a R2, kde nám to pravdu šlo a taky nedělat žádné chyby.
Celkově v MČR by to znamenalo sedmnácté místo a výhra v A6, jak to bude s tebou v příštím roce?Bohužel by to nebyla výhra, předemnou byl ještě Dohnal který bojoval o titul v A s Petrem Bryndou. Takže by jsem byl v A 3. I za tento výsledek jsem byl velice spokojen. Zatín nejlepší výsledek v mé kariéře.
Ve Vsetíně tak můžeš potvrdit své vítězství ve třídě.No pokud s tím nic nevyvedem na Bohemce, tak se budem snažit o podobný výsledek. Je to hnedle týden po ní a Ponďa má hodně prace na jeho nové C2 S1600.
Díky za rozhovorDíky a čtenáře zdravím Mira Plíhal.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?