Účinkování Pavla Valouška a Zdeňka Hrůzy na Rally Jeseníky bylo velmi krátké. Za to Pavel ukázal, že s vozem WRC umí a pokud by mu to šlo i dále takhle rychle, tak by byl jistým vítězem této rally. Přečtěte si rozhovor, kde se mluví i o další sezóně.
V Jeseníkách jsi jel s WRC, moc sis soutěž neužil, co bylo příčinou odstoupení?
Je pravda, že naše účinkování nebylo příliš dlouhé, ale přesto jsem si tu jednu RZ po letech s autem WRC náležitě užil. Odstoupili jsme pro poruchu kardanu, který během jízdy poškodil elektriku v autě a nebylo možné pokračovat. Jak hodnotíš tratě v okolí Šternberka, nebyly až moc rychlé?
Myslím si, že tratě v této lokalitě byly vždy velmi pěkné a také náročné. Můžeme říci, že rychlé byly, ale nejednalo se o klasické "letiště", jak jsme zvyklý z jiných soutěží. Byly rychlé, ale měli rytmus a tempo.
Na rally Bohemia budeš startovat opět z Fabií S2000, z jakých dílen bude?
Ano je pravda, že na Rally Bohemia budeme díky našemu partnerovi panu Varmužovi a firmě Delimax budeme startovat s Fabii S2000 zase od Rene Georges stejně jako na Barumce. Ale nebude se jednat o stejné auto, ale o úplně nové. Měl jsi už možnost se podívat na tratě, jak se těšíš na předlouhý Navarov?
Ne neměl, protože na trať se smí jen při seznamovacích jízdách, které jsou až příští týden. A ani na mapy, protože prostě nestíhám. Na Navarov hlavně v noci se těším velmi. Bude to ovšem velmi náročné.
Cílem pro Bohemii je být určitě co nejvýše v pořadí, ale vzhledem ke konkurenci to asi nebude lehké, že?
Ano určitě budeme bojovat o co nejlepší umístění, aby jsme pomohli co nejlepší propagaci našeho hlavního partnera firmu Delimax. Jinak konkurence je opravdu super a nebude to jednoduché, ale pokusíme se s tím popasovat co nejlépe budeme umět. Mohou naznačovat tvé letošní starty s S2000 něco na příští sezónu 2010?
Příští sezóna je zatím otevřená a všechno je v jednání. Tak uvidíme, jak to všechno dopadne. Ale situace dnes není vůbec jednoduchá. Děkuji za odpovědi a přeju hodně štěstí.
Přeji pěkný den všem čtenářům. Pavel jun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.