Účinkování Pavla Valouška a Zdeňka Hrůzy na Rally Jeseníky bylo velmi krátké. Za to Pavel ukázal, že s vozem WRC umí a pokud by mu to šlo i dále takhle rychle, tak by byl jistým vítězem této rally. Přečtěte si rozhovor, kde se mluví i o další sezóně.
V Jeseníkách jsi jel s WRC, moc sis soutěž neužil, co bylo příčinou odstoupení?
Je pravda, že naše účinkování nebylo příliš dlouhé, ale přesto jsem si tu jednu RZ po letech s autem WRC náležitě užil. Odstoupili jsme pro poruchu kardanu, který během jízdy poškodil elektriku v autě a nebylo možné pokračovat. Jak hodnotíš tratě v okolí Šternberka, nebyly až moc rychlé?
Myslím si, že tratě v této lokalitě byly vždy velmi pěkné a také náročné. Můžeme říci, že rychlé byly, ale nejednalo se o klasické "letiště", jak jsme zvyklý z jiných soutěží. Byly rychlé, ale měli rytmus a tempo.
Na rally Bohemia budeš startovat opět z Fabií S2000, z jakých dílen bude?
Ano je pravda, že na Rally Bohemia budeme díky našemu partnerovi panu Varmužovi a firmě Delimax budeme startovat s Fabii S2000 zase od Rene Georges stejně jako na Barumce. Ale nebude se jednat o stejné auto, ale o úplně nové. Měl jsi už možnost se podívat na tratě, jak se těšíš na předlouhý Navarov?
Ne neměl, protože na trať se smí jen při seznamovacích jízdách, které jsou až příští týden. A ani na mapy, protože prostě nestíhám. Na Navarov hlavně v noci se těším velmi. Bude to ovšem velmi náročné.
Cílem pro Bohemii je být určitě co nejvýše v pořadí, ale vzhledem ke konkurenci to asi nebude lehké, že?
Ano určitě budeme bojovat o co nejlepší umístění, aby jsme pomohli co nejlepší propagaci našeho hlavního partnera firmu Delimax. Jinak konkurence je opravdu super a nebude to jednoduché, ale pokusíme se s tím popasovat co nejlépe budeme umět. Mohou naznačovat tvé letošní starty s S2000 něco na příští sezónu 2010?
Příští sezóna je zatím otevřená a všechno je v jednání. Tak uvidíme, jak to všechno dopadne. Ale situace dnes není vůbec jednoduchá. Děkuji za odpovědi a přeju hodně štěstí.
Přeji pěkný den všem čtenářům. Pavel jun.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?