Na čtvrtém podniku mistrovství Slovenska bude startovat Václav Pech s Fábií WRC. Zeptali jsme se jej na několik otázek.
Václav Pech s Petrem Uhlem budou už tuto sobotu startovat za ARC Slovakia v Bratislavě. Jejich soutěžním náčiním nebude obvyklé Mitsubishi Lancer EVI IX. Ale nechme mluvit samotného jezdce.
Na startu Rally Bratislava se objevíte s Fabií WRC, ze které stáje vůz je?
V.P.: Vůz pochází od Karla Trněného z Profiko rallye teamu Měl jste si možnost auto osahat? Jak se s ním jede, třeba v porovnání s Focusem nebo Corollou?
V.P: Krátce jsem se svezl, auto mi padlo ihned do ruky, určitě je lépe ovladatelné než Focus a určitě je rychlejší než Corolla. Provedl jsem nějaké drobné změny na podvozku ke svému jízdnímu stylu, ale celkově jsem byl s vozem spokojen. V Bratislavě jste startovali už několikrát, několikrát jste se stali vítězi, jak vidíte své šance letos? Konkurence je poměrně silná?
V.P.: Konkurence je silná, doufám, že se nebudu muset vymlouvat, že se musím s autemsžívat :-) , ale asi stejně nebudu umět řídit WRC jako před 4 roky.
Jaké jsou na Slovensku tratě?
V.P.: Paradoxně právě v Bratislavě bývaly tratě RZ jedny z nejhezčích, jelo se po úzkých cestách v parcích, byly dlouhé a velice těžké, uvidíme zda tomu bude tak i letos.
Děkuji za rozhovor
Dění na trati Impa Rally Bratislava můžete sledovat ZDE
Seznam přihlášených najdete ZDE
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?