Pavel Valoušek se Zdeňkem Hrůzou vybojovali čtvrté místo na domácí Kopné.
Zeptal jsem se Pavla Valouška jak viděl souboj s vozy S2000 z poza volantu.
Celkově čtvrté místo, jste spokojení? P.V. : Ano myslím si, že spokojení jsme, protože trať byla velmi náročná a musím přiznat, že na vozy S2000 jsme neměli žádnou šanci. Je dobré, že jsme byli první produkční auto. V prvních dvou zkouškách dobré časy, ve třetí šestnáct vteřin ztráta. Byl nějaký problém?P.V.: Žádný problém nebyl. Trať byla velmi náročná. Proto jsme začali obezřetněji a snažili jsme se zrychlovat spíš v závěru. Tato rally pro nás byla super trénink. Poráželi jste i WRCy, ale někdy i S2000. Na lepší než čtvrté místo by to byla velká míra rizika?P.V: Ano chtít porážet rychlé vozy S2000 by bylo velmi rizikové a to my jsme nechtěli podstupovat. Tím nechci říci, že jsme se nesnažili jet rychle. Pro nás jsou prioritou závody velkého mistráku. Sprinty bereme letos jako trénink a udržení se v kondici.
Jak moc na hraně se jelo?P.V.: Myslím si, že na špičce se jelo opravdu na hraně a rychleji už to o moc nešlo. Jsem rád, že my jsme celý závod absolvovali prakticky bez jediné chyby. Využil jsi startu na Kopné i na nastavování auta na Barumku?P.V.: Ano určitě jsme toho využili. Jsem právě velmi rád, že jsme zase o nějaký ten kousíček auto polepšili a i to je pro nás velmi důležité. V tomto ohledu bych chtěl hrozně poděkovat Mirku Švecovi a také mu zároveň popřát co nejvíce štěstí v jeho disciplíně a to jsou silniční motorky. Kde pojedete příště?
P.V.: Dalším závodem, kde bych měl startovat je sprint v Třebíči. Tak věřím, že se nám tam bude dařit podobně jako na Podkopné Lhotě.
Děkuji za rozhovor
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.