Pomyslnou výkonnostní hranici 1000 koní často překračují automobily, které mají dostatek výkonu již v sériovém stavu, navíc také skvělý podvozek a pohon všech kol. Proto podobně upravené Subaru WRX a Mitsubishi Evolution vídáme celkem často. O to překvapivější je, když takto vysokým výkonem disponuje maličký Volkswagen Lupo.
Záběry pocházejí z rumunského šampionátu v Drag racingu (Sprint, závod na 400 metrů), který se odehrál před dvěma týdny. Proti nadopovanému Lupu zde stojí Audi 90 S2 Quattro, která může kromě jiného nabídnout výborný pohon všech kol. Pravdou však zůstává, že v obou případech toho z původních sériových aut zřejmě mnoho nezůstalo. Vždyť nejsilnější motorizací, kterou kdy Lupo dostalo z výroby, byla zážehová 1,6 o výkonu 92 kW. Jak si tedy maličké Lupo poradí s tak vysokým výkonem? Dokáže jej efektivně přenést na silnici?
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?