Chcete vlastnit Porsche, alespoň na pár hodin nebo dní? Carsharing vám to umožní

-jka / AutoRoad.cz, 15. září 2018, 14:13 Google+

Všechny automobilky postupně přemýšlejí, jak lidem co nejlépe prodat svůj produkt. U Porsche přišli na to, že aktuální generace "mileniálů" nepotřebuje automobily vlastnit, ale chce si je pouze sem-tam půjčit. V americké Atlantě, San Franciscu i LA tedy Porsche startuje zajímavý projekt a pokud se osvědčí, můžeme doufat, že se rozšíří i na ostatní kontinenty.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Porsche 718 Cayman

Porsche 718 Cayman | foto: Porsche

Sdílejte článek

Luxusní automobilka plánuje nabízet půjčení svých vozů, a to v době trvání od jedné hodiny až po několik týdnů. Samotný systém půjčování, výměny a údržby by měl fungovat prostřednictvím služby Turo, což je nově vzniklá platforma pro majitele vozů, kteří je chtějí pronajímat. 

Systém krátkodobých půjčoven nazvaný Porsche Drive staví na předplaceném programu, který umožňuje zákazníkům strávit například čtyři hodiny v Porsche Macan, 718 Cayman nebo Boxster za pouhých 269 dolarů, tedy přibližně 5 900 korun. Týden strávený s Porschem 911 pak vyjde na necelých tři tisíce dolarů, tedy cca 61 000 korun, což nejsou úplně malé částky; na druhou stranu, za splněný životní sen to stojí, nebo ne?

Služba je samozřejmě na vysoké úrovni a tak se nemusíte bát, že byste se museli "kodrcat" na nějaké místo zápůjčky - recepční služba vám automobil dopraví do dvou hodin. 

Automobilky si všímají, jak populární jsou u mladých lidí služby jako Lyft, Uber a Airbnb, tedy služby založené na výměnném obchodu, který by měl být výhodný pro všechny zúčastněné. Porsche navíc není jediné, kdo přichází s tímto nápadem - v letošním roce zahájily automobilky BMW a Mercedes-Benz vlastní programy předplacených vozidel, které umožňují zákazníkům přístup k celému vozovému parku. 

Platforma Turo, nazývaná též Porsche Host, kterou si automobilka vybrala pro svůj projekt, navíc není žádný nováčkem. Na svém webu má již 288 000 vozů a téměř 8 milionů členů z 56 zemí všech států USA, kromě New Yorku. Porsche zde navíc tvoří čtvrtou nejhledanější značku, hned za BMW, Teslou a Mercedesem. Nemalou část uživatelů tvoří automobilový nadšenci, kteří tuto službu využívají jako rozšířenou možnost otestovat si vůz před tím, než se rozhodnout si jej koupit. 

Vytisknout

Diskuze: Chcete vlastnit Porsche, alespoň na pár hodin nebo dní? Carsharing vám to umožní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

Lexus RX350h

TEST Lexus RX350h Luxury – je základní motorizace tou zároveň nejlepší ?

Volkswagen Tiguan

Velké slevy u sedmi nových VW - levnější už to nebude!

Dacia Duster 2024, nejhezčí Dacia všech dob?

Dacia změní image. Bude levnější alternativou k Jeepu. A příjde nový model

Škoda Enyaq Coupé RS iV

Škoda dělá z Čechů hlupáky! Enyaq v Německu koupíte o 190 tisíc levněji, než v Česku, zjistil Hofy

Toyota Mirai poháněná vodíkem na první veřejné tankovací stanici v ČR v Praze na Barrandově

Průlom ve vodíkové technologii? Japonci tvrdí, že ano

Tesla Model S

Elektromobily rychle ztrácejí na hodnotě. Rychleji než tradiční auta

reklama

Doporučujeme

Nissan Names U.S. Open Champion Naomi Osaka As Its New Brand Ambassador

Dobrý reklamní tah? Neuhodnete, co se odehrálo ve vedení Nissanu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud