Následující příběh se týká amerického fotbalu, kterému se za oceánem věnuje velká pozornost. Hlavní roli hraje quarterback Philip Rivers, kterého pro letošní sezónu přesunuli z místa bydliště (San Diego) do Los Angeles. Philip má ale dost peněz na to, aby si mohl denní dojíždění náležitě zpříjemnit.
Zřejmě za to může i jeho osm dětí, díky kterým se rozhodl do svého nového zaměstnání denně dojíždět. 4-5 hodin v autě podle dopravy znamenají ale hodně ztraceného času, zvláště pro profesionálního sportovce. Rivers se tedy rozhodl přeměnit svůj Cadillac Escalade na mobilní kancelář a filmovou místnost, takže nyní může během jízdy sledovat záznamy jednotlivých zápasů a zkoumat tak strategie jednotlivých týmů a hráčů, což by za normálních okolností dělal doma.
Interiér ale nenasvědčuje tomu, že je určen pouze pro práci. Luxusními materiály se zde nešetřilo a tak je výsledný dojem opravdu výjimečný. Rivers je totiž za oceánem známý také tím, že nemá nouzi o peníze, což si rád a pravidelně užívá. Za svou dosavadní kariéru vydělal přibližně 200 milionů $, tedy přibližně 4,3 miliardy korun. Každý den se prohání ve svém Fordu F-250 a dává přednost kovbojským botám a košilím od nejznámějších módních značek.
Původně chtěl v mobilní kancelář, která by kompenzovala jeho dlouhé cestování, proměnit Mercedes Sprinter, ten se prý ale jeho ženě nelíbil. Nakonec Rivers navštívil firmu Becker Automotive Design a požádal je, aby Escalade přizpůsobili jeho požadavkům, což znamenalo nejen velký televizor, ale i pohodlné sedadla a ledničku. Co říci závěrem? Dostat se v takovém luxusu do zácpy by nám zřejmě úplně nevadilo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.