Následující příběh se týká amerického fotbalu, kterému se za oceánem věnuje velká pozornost. Hlavní roli hraje quarterback Philip Rivers, kterého pro letošní sezónu přesunuli z místa bydliště (San Diego) do Los Angeles. Philip má ale dost peněz na to, aby si mohl denní dojíždění náležitě zpříjemnit.
Zřejmě za to může i jeho osm dětí, díky kterým se rozhodl do svého nového zaměstnání denně dojíždět. 4-5 hodin v autě podle dopravy znamenají ale hodně ztraceného času, zvláště pro profesionálního sportovce. Rivers se tedy rozhodl přeměnit svůj Cadillac Escalade na mobilní kancelář a filmovou místnost, takže nyní může během jízdy sledovat záznamy jednotlivých zápasů a zkoumat tak strategie jednotlivých týmů a hráčů, což by za normálních okolností dělal doma.
Interiér ale nenasvědčuje tomu, že je určen pouze pro práci. Luxusními materiály se zde nešetřilo a tak je výsledný dojem opravdu výjimečný. Rivers je totiž za oceánem známý také tím, že nemá nouzi o peníze, což si rád a pravidelně užívá. Za svou dosavadní kariéru vydělal přibližně 200 milionů $, tedy přibližně 4,3 miliardy korun. Každý den se prohání ve svém Fordu F-250 a dává přednost kovbojským botám a košilím od nejznámějších módních značek.
Původně chtěl v mobilní kancelář, která by kompenzovala jeho dlouhé cestování, proměnit Mercedes Sprinter, ten se prý ale jeho ženě nelíbil. Nakonec Rivers navštívil firmu Becker Automotive Design a požádal je, aby Escalade přizpůsobili jeho požadavkům, což znamenalo nejen velký televizor, ale i pohodlné sedadla a ledničku. Co říci závěrem? Dostat se v takovém luxusu do zácpy by nám zřejmě úplně nevadilo.
Před začátkem 81. ročníku Polské rally došlo k tragické události. Jednadvacetiletý italský jezdec Matteo Doretto, juniorský mistr Itálie pro rok 2024, zahynul při nehodě během soukromého testu. Podle dostupných informací jeho vůz narazil do stromu poté, co sjel ze silnice.
Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).
Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?
Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.
BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.
Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.
Čínský výrobce Zeekr, vlastněný koncernem Geely, odhalil ceny a specifikace nového elektrického SUV Zeekr 7X pro Austrálii i Evropu. Prémiově laděný elektromobil, který vznikl pod taktovkou evropských vývojářů, míří přímo proti Tesle Model Y, Audi Q6 e-tron či BMW iX3. S dojezdem až 870 km, extrémně rychlým nabíjením a výbavou srovnatelnou s luxusní třídou může výrazně zamíchat kartami v segmentu.
Francouzská značka Alpine oficiálně představila svůj první elektrický crossover. Novinka s označením A390 navazuje na loňský koncept a zaujme nejen ostře řezaným designem, ale především technikou: pod kapotou má tři elektromotory, až 470 koní a baterii s kapacitou 89 kWh. Do prodeje půjde koncem roku.
Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.
Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.
Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout?
Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.