Mercedes-AMG GT4 jel pouze sbírat závodní data na Nürburgring, vrátil se s vítězstvím

-jka / AutoRoad.cz, 20. srpna 2017, 15:43 Google+

Nový Mercedes AMG GT4 vyrazil na páté kolo šampionátu vytrvalostních závodů – VLN Endurance Championship - na severní smyčce Nürburgringu. Hlavním úkolem byl pouze sběr ostrých závodních údajů, výsledkem bylo ale vítězství ve třídě. AMG GT4 bude prostě výjimečně skvělé auto.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mercedes-AMG GT4

Mercedes-AMG GT4 | foto: Mercedes-AMG

Sdílejte článek

Jan Seyffarth z Mercedes-AMG Testeam uvedl: „Pro nás bylo důležité ujet co nejvíce kilometrů. Posbírali jsme důležité data, abychom mohli vůz co nejlépe připravit pro naše zákazníky. Dnešní výsledek je pouze druhotný, důležité je, abychom zákazníkům připravili auto, ze kterého vystoupí se širokým úsměvem.“

Poprvé se na silném poli 168 účastníků podílely i dvě vozidla Mercedes-Benz AMG GT4. Za účelem získání cenných údajů v testu vytrvalosti v závodních podmínkách se společnost Mercedes-AMG spoléhala na partnery a zkušenosti ze závodů GT3. Nádherný závod a vítězství ve třídě jsou skvělým znamením pro další vývoj vozu.

Stefan Wendl, vedoucí oddělení Mercedes-AMG Customer Racing k tomu řekl: „Stále jsme ve zkušební fázi, ale již nyní jsme velmi spokojení s výkonem modelu GT4, který zajel bezporuchový závod a ukázal slibnou spolehlivost vozu. Samozřejmě, stále máme co zlepšovat a uděláme maximum pro pokrok v dalších závodech.“

AMG GT4 vychází z ostrého modelu GT-R, se kterým sdílí téměř totožný motor – přeplňovaný osmiválec o objemu 4,0 poskytující výkon 510 koní a 600 Nm. točivého momentu. Vizuálně je GT4 také podobná modelu GT-R, nejvíce pozoruhodné je větší zadní křídlo a aerodynamické prvky.

Thomas Jager z Mercedes-AMG Testteam dodal: „Jsem velmi spokojen s prvním závodem s novou GT4. Byla to první zkouška na severní smyčce a ještě v dešti, ale naučili jsme se neuvěřitelně mnoho.

Vytisknout

Diskuze: Mercedes-AMG GT4 jel pouze sbírat závodní data na Nürburgring, vrátil se s vítězstvím

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Ilustrační foto

Co dělat s píchlou pneumatikou? Tady je několik způsobů

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud