Renault Trafic se množí s obdivuhodnou rychlostí. Nyní přichází jako Nissan NV300

ar6, 21. září 2016, 23:44 Google+ IAA Hannover 2016

Na produkci lehkých užitkových vozidel Nissan už dlouhá léta spolupracuje s Renaultem. Možná si tak ještě pamatujete model Primastar, který byl dvojčetem minulé generace francouzského Traficu. Ten se předloni dočkal třetí generace, celkem očekávaně tak došlo také na dvojče od Nissanu. To si nově říká NV300 a nabízí stejně jako sourozenci až nečekanou praktičnost.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nissan NV300 je dalším sourozencem Renaultu Trafic.

Nissan NV300 je dalším sourozencem Renaultu Trafic. | foto: Nissan

Sdílejte článek

Fiat Talento, Nissan NV300 a Opel Vivaro. Víte, co má tahle trojice společného? Základ v posledním Renaultu Trafic. Ten se řadí k nejlepším dodávkám svého segmentu, není proto divu zájmu o něj. Poslední do sourozenecké party přibyl japonský zástupce, na praktičnosti ale ztratil máloco. Dostupný bude jako klasická dodávka, kombinace dodávky a osobního provedení, podvozek a samozřejmě i čistě osobní verze Combi. Dále se dostane na dvě délky a dvě výšky karosérie, kombinované do provedení L1H1, L1H2, L2H1 a L2H2. Všechny čtyři dostane pouze skříňový model, kdy už nejmenší varianta je o 110 milimetrů delší než předchozí Primastar. Nákladový prostor má v případě kratší varianty 3,75 metru na délku a v případě delší 4,15 metru na délku, jeho objem se pohybuje mezi 5,2 až 8,3 m3. Crew cab je stejně jako Combi nabízen s nízkou střechou a oběma délkami, podvozek má nízkou střechu a větší délku.

Zpět však k nákladovému prostoru dodávky, který může být na přání vybaven LED diodovým osvětlením, kotvícími oky a různými úložnými systémy. Za příplatek můžete dostat i elektricky ovládané tažné zařízení. Design vozu je až na masku chladiče ve tvaru písmene V stejný jako u Traficu. Ostatně, když něco funguje, nač to měnit. To platí také o palubní desce vozu s množstvím chytrých odkládacích prostor (jejich celkový objem je 89 litrů) a držáků například na mobil nebo tablet s dokovací stanicí, díky nimž můžete NV300 proměnit v malou mobilní kancelář. Chybět nemůže multimediální systém NissanConnect s couvací kamerou, digitálním rádiem nebo hlasovým ovládáním. Maximální komfort zajišťuje možnost volby ze dvou typů výškově stavitelných sedadel.

Pod kapotou se objeví čtyři verze naftové šestnáctistovky dCi o výkonu 70 kW (95 k), 88 kW (120 k), 92 kW (125 k) a 107 kW (145 k). Dvě nejvýkonnější verze mají dvojité přeplňování a standardní systém stop & start. Přední kola ve všech případech pohání šestistupňová manuální převodovka, s níž je nejúspornější provedení s výkonem 92 kW (125 k), nárokující si jen 5,9 l/100 km. V porovnání s předchůdcem šla průměrná spotřeba všech motorů napříč nabídkou dolů o 1,0 l/100 km. Z moderních pomocníků očekávejte zadní parkovací kameru nebo asistent rozjezdu do kopce. Do prodeje půjde NV300 v listopadu, kdy se dozvíme rozdělení motorů pro konkrétní typy karosérie, a tím pádem i bližší parametry. Aktuálně musí stačit, že zájemce bude mít možnost volit z deseti laků karosérie a litých kol o průměru 16 nebo 17 palců. Standardem však mají být ocelové šestnáctky.

Vytisknout

Diskuze: Renault Trafic se množí s obdivuhodnou rychlostí. Nyní přichází jako Nissan NV300

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Renault Zoe

Dojede dvakrát dál. Renault chystá velká vylepšení pro Zoe, nejprodávanější…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud