Označení Sportline je nám známé především k vozům značky Škoda. Málokdo však ví, že tuhle nálepku nově nese VW Multivan T6.
Ve Velké Británii se tamní zastoupení Volkswagenu rozhodlo, že připraví pro svoje zákazníky něco extra speciálního. Výsledkem je Multivan T32 TDI Sportline. Už na první pohled přitom tahle dodávka vypadá, že sežere každého, kdo se jí připlete do cesty.
V základu zde najdeme 18palcová dvoubarevná litá kola v černém lesklém laku. K tomu se přidává černý lak karoserie, snížené tlumiče a nové výraznější nárazníky vpředu a vzadu. Tohle všechno pak připomíná podobu Passatu R-Line, zejména proto, že celá příď jako by mu z okla vypadla.
Speciální edice Multivana dostala i pořádnou porci uhlíkových vláken. Vyrobeny jsou z něj kryty zpětných zrcátek a dekory v kabině. Interiér vypadá taktéž naprosto odlišně, než jsme zvyklí. Britové zde najdou sedadla v kombinaci červené a černé kůže s bílým kontrastním prošíváním.
Jak název Sportline napovídá, pod kapotou nečekejme nic slabého. V nabídce jsou výhradně nejsilnější motory, tudíž jednotka 2,0 Bi-TDI s automatem DSG o sedmi rychlostích. Brzy se objeví i verze s výkonem 204 koní, kterou zastoupení nabídne dokonce i s manuálem! Volkswagen Užitkové vozy plánuje rozšířit řadu Sportline už v roce 2017, kdy do sportovního obleku pošle další verze modelu T6.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.