Nissan Titan přichází s jednoduchou kabinou, je větší pracant než kdy dřív

ar6, 9. srpna 2016, 10:44 Google+

Nissan otevírá další kapitolu v historii modelu Titan. Vůbec poprvé se totiž velký pickup dočká karosérie s jednoduchou kabinou a dlouhou korbou, kterou dostane jak standardní model, tak větší a užitečnější XD. Nejde navíc o poslední karosářskou variantu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nissan Titan & Titan XD přichází s karosérií Single Cab.

Nissan Titan & Titan XD přichází s karosérií Single Cab. | foto: Nissan

Sdílejte článek

Titan i Titan XD se v loňské roce představily s karosérií Crew Cab, tedy čtveřicí dveří a korbou o délce 1676, respektive 1981 milimetrů. Nyní se do rodiny přidává více pracovní provedení Single Cab a stává se druhou ze tří karosářských variant. Do budoucna ještě Nissan počítá s modelem King Cab, což je vůz někde na půl cesty mezi současnými provedeními. Vzhledově nečekejte žádné překvapení, jednoduchá kabina má stejnou masku chladiče i interiér jako dvojkabina. Titan pak od Titanu XD rozeznáte jen prostřednictvím několika detailů (například tvar zrcátek), více nápověd však dává velikost.

Obě verze sice využívají žebřinového rámu, mají rozvor 3551 milimetrů a jejich ložná plocha měří 2438 milimetrů, XD však má na délku 5867 milimetrů, zatímco klasický model „jen“ 5794 milimetrů. Titan XD toho také více uveze – nosnost verze se zážehovým agregátem je 1320 kilogramů, s turbodieselem potom 1098 kilogramů. Titan pouze s benzínovým agregátem uveze 875 kilogramů. Maximální hmotnost přívěsu je u základního modelu 4414 kilogramů, u XD potom 5257, respektive 5733 kilogramů.

Částečně již byla nakousnuta nabídka motorů. Titan dostane výhradně zážehové motory, v první vlně půjde o osmiválec o objemu 5.6 litru s výkonem 291 kW (396 k) a točivým momentem 534 Nm. Do konce roku pak přijde řada také na menší šestiválec. Titan XD dostane buď stejný zážehový osmiválec, nebo pětilitrový naftový osmiválec Cummins o výkonu 231 kW (314 k) s točivým momentem 752 Nm. V obou případech je motor kombinován s automatem, pro turbodiesel šestistupňovým, pro benzín sedmistupňovým. K dispozici bude pohon 4x2 i 4x4, z výbavových stupňů nabídne Nissan dva základní – S a SV. Prodej se rozběhne do konce letošního roku.

Vytisknout

Diskuze: Nissan Titan přichází s jednoduchou kabinou, je větší pracant než kdy dřív

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Mercedes-Benz

Na světě je další problém s airbagy. Týká se milionů aut

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud