Nissan Titan přichází s jednoduchou kabinou, je větší pracant než kdy dřív

ar6, 9. srpna 2016, 10:44 Google+

Nissan otevírá další kapitolu v historii modelu Titan. Vůbec poprvé se totiž velký pickup dočká karosérie s jednoduchou kabinou a dlouhou korbou, kterou dostane jak standardní model, tak větší a užitečnější XD. Nejde navíc o poslední karosářskou variantu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nissan Titan & Titan XD přichází s karosérií Single Cab.

Nissan Titan & Titan XD přichází s karosérií Single Cab. | foto: Nissan

Sdílejte článek

Titan i Titan XD se v loňské roce představily s karosérií Crew Cab, tedy čtveřicí dveří a korbou o délce 1676, respektive 1981 milimetrů. Nyní se do rodiny přidává více pracovní provedení Single Cab a stává se druhou ze tří karosářských variant. Do budoucna ještě Nissan počítá s modelem King Cab, což je vůz někde na půl cesty mezi současnými provedeními. Vzhledově nečekejte žádné překvapení, jednoduchá kabina má stejnou masku chladiče i interiér jako dvojkabina. Titan pak od Titanu XD rozeznáte jen prostřednictvím několika detailů (například tvar zrcátek), více nápověd však dává velikost.

Obě verze sice využívají žebřinového rámu, mají rozvor 3551 milimetrů a jejich ložná plocha měří 2438 milimetrů, XD však má na délku 5867 milimetrů, zatímco klasický model „jen“ 5794 milimetrů. Titan XD toho také více uveze – nosnost verze se zážehovým agregátem je 1320 kilogramů, s turbodieselem potom 1098 kilogramů. Titan pouze s benzínovým agregátem uveze 875 kilogramů. Maximální hmotnost přívěsu je u základního modelu 4414 kilogramů, u XD potom 5257, respektive 5733 kilogramů.

Částečně již byla nakousnuta nabídka motorů. Titan dostane výhradně zážehové motory, v první vlně půjde o osmiválec o objemu 5.6 litru s výkonem 291 kW (396 k) a točivým momentem 534 Nm. Do konce roku pak přijde řada také na menší šestiválec. Titan XD dostane buď stejný zážehový osmiválec, nebo pětilitrový naftový osmiválec Cummins o výkonu 231 kW (314 k) s točivým momentem 752 Nm. V obou případech je motor kombinován s automatem, pro turbodiesel šestistupňovým, pro benzín sedmistupňovým. K dispozici bude pohon 4x2 i 4x4, z výbavových stupňů nabídne Nissan dva základní – S a SV. Prodej se rozběhne do konce letošního roku.

Vytisknout

Diskuze: Nissan Titan přichází s jednoduchou kabinou, je větší pracant než kdy dřív

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Mercedes-Benz

Na světě je další problém s airbagy. Týká se milionů aut

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud