Především Ducato připomíná nová přední část se stříbrně orámovanou maskou chladiče a přepracovaným nárazníkem. Paleta kol nově zahrnuje lité patnáctky v celkem zajímavém designu. Jinak ale Fiorano zůstalo stejné, to znamená nabídku osobní a užitkové verze, přičemž ve druhém případě má nákladový prostor objem 2,8 m3, převážet lze až 2,5 metru dlouhé předměty a nosnost vozu je až 660 kilogramů.
Uvnitř se Fiorano snaží přiblížit osobním modelům značky, máme tu tak nový multifunkční volant, upravené budíky s příjemnějším podsvícením a multimediální systém s pětipalcovou dotykovou obrazovkou, MP3 přehrávačem, Bluetooth, USB a Aux-In portem a dokonce navigací. Před spolujezdcem je nová odkládací schránka, celkový dojem z kabiny vylepšují hodnotnější dekorační plochy.
Všechny motory plní emisní normu Euro 6, přičemž podle trhu budou k dispozici až čtyři jednotky. Zážehová čtrnáctistovka má 77 koní, naftová třináctistovka 80 nebo 95 koní a čtrnáctistovka s pohonem na CNG disponuje výkonem 70 koní. Naftové motory budou k dispozici také v úsporném provedení Ecojet, disponující systémem start & stop, inteligentním alternátorem a upravenou olejovou pompou. S robotizovanou převodovkou si tato verze řekne o 3,8 l/100 km, klasický pětistupňový manuál je o něco žíznivější.
Zajímavou alternativou bude Fiorino Adventure s plastovým obloženým karosérie, stříbrným segmentem v předním nárazníku, systémem Traction+, pneumatikami Mud & Snow a především zvýšenou světlou výškou. Vedle této vrcholné varianty budou dostupní i linie Basis a SX. Základní cena dodávky je 11 980 euro bez DPH (cca 324 000 korun bez DPH).