GMC Sierra Denali Ultimate je jako Rolls-Royce mezi pickupy

Masku chladiče zdobí značné množství chromu, GMC Sierra Denali Ultimate.
Masku chladiče zdobí značné množství chromu, GMC Sierra Denali Ultimate., foto: GMC
ar6 18. listopadu 2015 06:15
Sdílej:

Pokud budete chtít luxusní limuzínu, navštívíte Rolls-Royce nebo Mercedes, pro nejluxusnější SUV zamíříte k Bentley nebo Range Roveru a když budete chtít vyšperkovat pickup, je tady americké GMC. Alespoň to se nám snaží namluvit nová Sierra Denali Ultimate.

Jak už napovídá samotný název, provedení Ultimate stojí ještě nad verzemi Denali, které mimochodem tvoří čtvrtinu všech letošních prodejů značky. Že máte něco extra poznáte především uvnitř, kde je vše čalouněno prvotřídní kůží, sedadla mají vyhřívání, ventilaci a elektrické nastavování ve dvanácti směrech, palubní desku, středový tunel i výplně dveří zdobí dřevo a chrom a ideální pozici za vyhřívaným volantem zaručí elektricky stavitelné pedály.

Jak se na dnešní auto sluší a patří, ve výbavě nechybí kompletní multimediální výbava. Vše začíná u přístrojového štítu, kde je vedle budíků s chromovaným rámečkem také osmipalcový displej palubního počítače. Na něj lze mimo jiné promítat informace z GPS navigace, která je součástí multimediálního systém s osmipalcovou obrazovkou, couvací kamerou a rozhraním Apple CarPlay (Android Auto přijde příští rok). Ve výbavě dále nebude chybět dálkové startování vozu, bezklíčkový přístup, bezdrátová nabíječka chytrých telefonů, střešní okno nebo modul OnStar s připojením 4G LTE a WiFi hotspotem.

Jedinou dostupnou karosérií je Crew Cab se dvěma délkami ložné plochy. Jinak je zvenku Sierra Denali Ultimate stejná jako kterýkoliv jiný model Denali. To znamená chromovanou masku chladiče, nárazníky v barvě karosérie s pochromovanými tažnými oky vpředu, 22palcová litá kola, boční nášlapy a full-LED světla vpředu i vzadu.

Pod kapotou najdeme dva osmiválce – ten slabší dává z objemu 5.3 litru 340 koní a 519 Nm, silnější s objemem 6.2 litru má 426 koní a 623 Nm. Standardem je v obou případech osmistupňový automat, pohon všech kol a podvozek Magnetic Ride Control. Bezpečnější jízdu s přívěsem zajišťuje integrovaná dodatečná elektronická brzda přívěsu.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.