Nabídku divize PEUGEOT SPORT v roce 2020 rozšíří Peugeot 208 RALLY 4. Bude to nástupce současného modelu Peugeot 208 R2, nejprodávanějšího vozu a světové reference, pokud jde o soutěžní vozy s pohonem dvou kol, tedy kategorie, kterou nedávno řídící orgán světového motoristického sportu FIA přejmenoval na „Rally 4“. Peugeot 208 RALLY 4 vychází z nového sériového modelu 208, využívajícího nejmodernější technologie. Inženýři a vývojové týmy divize Peugeot Sport zůstali věrní zásadám, díky nimž současný 208 R2 dosáhl prodej více než 450 vozů po celém světě: spolehlivosti, výkonnosti a cenové dostupnosti. V návaznosti na intenzivní vývojový program, v jehož rámci byl vůz testován zkušenými jezdci a validován na všech typech povrchů i v extrémních podmínkách, Peugeot Sport svůj nový soutěžní vůz, jenž nabízí bezkonkurenční zážitek z jízdy a nebývalý výkon ve své třídě, nabídne k prodeji zákazníkům ve druhém čtvrtletí roku 2020.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.