Už jen 17 hodin zbývá do ukončení aukce hokejových dresů a velkoformátových fotografií z rally. Výtěžek z této aukce připadne Nikole Hlavinkové ze Zlína na potřebné a finančně náročné rehabilitace. Dražba končí v pátek 8. 2. ve pravé poledne.
Máte tedy stále šanci se do aukce zapojit - https://aukro.cz/uzivatel/hejkalzlin/nabidky?size=180
Pokud se však rozhodnete zavítat 9. února od 16 hodin na zimní stadion Luďka čajky ve Zlíně na XI. RI Okna Rally Ice tour 2019, tak i tam budou další velkoformátové fotografie k dispozici. Můžete si je zakoupit za cenu, kterou si určíte sami. Celý výtěžek z prodeje poslouží rovněž Nikole na rehabilitace. Přichystáno bude celkem 59 fotek ve formátu 50x70 cm (bez rámu).
Více informací o celé akci najdete zde - https://rallyzone.autoroad.cz/z-domova/95328-podporme-spolu-s-rally-ice-tour-nikolu-hlavinkovou-ze-zlina
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.