 
            Sportovní šéf Peugeotu, Bruno Famin, se vyjádřil k aktuálním spekulacím ohledně možné účasti francouzské značky na Dakaru. Chce se podívat na možnosti, rozhodnutí žádné ale zatím nepadlo.
Onehdá (více zde a zde) jsme mohli číst zvěsti o možném vstupu Peugeotu na Dakar. Peugeot by si měl prý pohrávat s touto myšlenkou a na start soutěže v Jižní Americe by se měl postavit už v roce 2015. Jako o možných jezdcích se mluvilo o Carlosi Sainzovi, Sébastienu Loebovi nebo i Stéphanu Peterhanselovi. Samotný Peugeot to teď ale odmítl, nebylo to ale jasné ne.
"Peugeot se v krátkodobém až dlouhodobém horizontu nebude plně účastnit žádného mistrovství světa," řekl Bruno Famin, šéf Peugeot Sportu na dotaz německého Motorsport-Total.com. Pro toto rozhodnutí byly zmíněny "ekonomické důvody", které nakonec stály také za koncem angažmá značky ve vytrvalostních závodech. Jen připomeňme, že v roce 2012 se Peugeot více méně ze dne na den stáhl z MS vytrvalostních závodů a Le Mans.
I přesto by měl být Peugeot v motorsportu dále aktivní. V ME v rally se bude prezentovat v Rally Academy, díky čemuž dá šanci mladým talentům. "Kromě toho sondujeme různé možnosti, které jsou ekonomicky proveditelné a vzbuzují dobrý mediální zájem, jako například letos Pikes Peak. Rally Dakar je jednou z možností, které budou zkoumány podobně jako ostatní. K tomu navíc přidejme potenciální projekty s 208 T16 Pikes Peak," zakončil tajemně Famin.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?