O tom, že Peugeot chce letos startovat na Pikes Peak s vozem 208 a Sébastienem Loebem, jsme Vás informovali již v sobotu (viz zprávy ve zkratce). Pojďme si teď videem připomenout předešlý úspěch francouzské automobilky.
Sébastien Loeb vyrazí s vozem sesterské značky koncernu PSA - konkrétně speciálem odvozeným od modelu 208 - na Pikes Peak. To víme již od soboty. Francouzská značka se na tento legendární závod do vrchu vrací po 25 letech.
Tehdy získal Ari Vatanen s legendárním vozem 405 Turbo rekord. Peugeot se do Rocky Mountins vrací zpět, v současnosti se v dílnách továrního týmu Peugeot pracuje na speciálu odvozeném z modelu 208. Jako reprezentanta si značka nezvolila nikoho menšího než Sébastiena Loeba.
Závod proběhne 30. července v USA. Aktuální rekord drží Rhys Millen s vozem na bázi Hyundaie Genesis a vytvořil jej vloni. Se svým 700 koňovým monstrem potřeboval na zdolání legendráního kopce čas 9:46. Není pochyb o tom, že Peugeot chce letos vyhrát. Na jízdu Vatanena se 405 Turbo se podívejte na tomto videu:
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.