Poté, co Nassera Al-Attiyaha potkaly problémy technického rázu hned v první etapě, pochybuje, že by dokázal zopakovat svoje loňské prvenství na Dakaru.
Tovární jezdec Citroënu ve WRC nejel vůbec špatně ale 2 kilometry před koncem 57km dlouhé úvodní speciálky musel zastavit kvůli poklesu tlaku oleje u svéhu Hummeru. Nový týmový kolega, Robby Gordon, za jehož tým Katařan startuje, dotáhl ho dotáhl do cíle, ale Nasser nabral hned na úvod ztrátu 9:45 minuty.
"Ztratili jsme tlak oleje v motoru. Radši jsem se rozhodl počkat na Robbyho, aby nás dostáhl do cíle etapy. Nechtěli jsme poškodit motor. Uvidíme, co se dá dělat, ale nevypadá to moc dobře. A ať už se stane cokoliv, tak tohle není nejlepší cesta jak začít Dakar...Ve vítězství už ale moc nevěřím," řekl včera Al-Attiyah, který se dnes raduje z vítězství v etapě. I takový je Dakar.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.