Aleš Loprais představuje generálního partnera týmu a novou soutěžní posádku!

Tatra
Tatra, foto: Archiv RallyZone.cz
Tomáš Urban 8. června 2011 21:49
Sdílej:

Aleš Loprais podepsal smlouvu s novým generálním partnerem týmu - společností InstaForex sídlící v Kaliningradu.

 "Se společností InstaForex jsme v kontaktu od posledního ročníku Rally Dakar. Kontaktovali nás během našich vítězných etap při posledním ročníku a od té doby jsme nastavovali podmínky spolupráce. Společně s lídrem v oblasti poskytovaní služeb on-line obchodování zákazníkům po celém světě představujeme nový název soutěžního týmu: InstaForex Loprais Team," dodal Aleš Loprais.

"Věřím, že spojení se silným partnerem nám pomůže k dovřsení vysněného cíle v boji o dakarský vavřín. První společnou premiérou pod křídly InstaForexu bude blížící se Silk Way Rally - Dakar Series v Rusku," řekl.  Tým se na nadcházejícím podniku dakarské série vedoucímu z Moskvy do Soči představí ve velmi zajímavé sestavě. Součástí dakarského konvoje bude i nový asistenční speciál a hlavně posádka druhého soutěžního kamionu s nímž Aleš letos vyhrál 2 etapy na Rally Dakar. Nová posádka bude sesterskou větví InstaForex Loprais týmu jedoucí pod " vlastní vlajkou", ale plně využívající servisní zázemí týmu.

Za volantem dosud nejrychlejšího speciálu Tatra z dílen InstaForex Loprais Teamu vyrazí v roli nového pilota Tomáš Vrátný, který zažije dakarský křest ohněm, Vojta Štajf pojede jako navigátor posádky (jinak velmi zkušený rally pilot, který se jako Alešův navigátor uvedl už na Dakaru 2009) a Petr Almáši jako palubní mechanik. Aleš Loprais vyrazí na Silk Way s mechanikem a konstruktérem vozů Milanem Holáněm a po roční odmlce znovu s navigátorem Jaro Miškolcim, s nímž absolvoval i minulé dva ročníky Silk Way Rally.

"S Tomášem Vrátným nás kromě dlouholetého přátelství pojí vše co zavání adrenalinem a rovněž láska k Dakaru. Jeho úlohou na Silk Way Rally bude primárně testování dakarské Tatry, sžití se soutěžní posádkou a objevování možností jak strojů tak techniky jízdy samotné," osvětlil Aleš záměry s druhou posádkou, která bude pilotovi nového závodního speciálu sekundovat, a dodal, "jsem rád, že můžeme tímto směrem rozšířit týmové portfolio, navíc s pilotem, kterého znám a vím co od něj a celé posádky mohu čekat. Mise 2. soutěžní posádky v čele s Tomášem Vrátným má směřovat k cíli Silk Way Rallye a získání co možná nejvíce zkušeností pro nadcházející ročník Rally Dakar 2012." Dodejme, že dakarská rallye startuje na Nový rok a povede z argentinského mar del Plata do peruánské metropole Limy.

Tým na Silk Way Rally představí rovněž výraznou posilu v podobě nového asistenčního speciálu, na němž bude po soutěži ještě provádět další úpravy. tým tak bude i po stránce nutného zázemí připraven na budoucí nasazení minimálně dvou soutěžních speciálů.

Posádka soutěžního speciálu Tatra:

Aleš Loprais – pilotMilan Holáň – palubní mechanikJaro Miškolci – navigátor  Posádka druhého soutěžního speciálu Tatra: Tomáš Vrátný – pilotPetr Almáši – palubní mechanikVojtěch Štajf – navigátor Posádka asistenčního vozu Tatra 815 4x4 (Filharmonie): Radim PustějovskýJaromír HalfarAdam Staněk Posádka asistenčního vozu Tatra 815 6x6: Leo LopraisLuděk PodhornýMarek Tomášek Press Car Nissan Navara: Karel LopraisMilan LopraisJozef FerenzJiří Zbořil   

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.