Stříbrný muž z nedávno skončené, jubilejní rallye Monte Carlo, Fast Fredy Loix, usedne společně se spolujezdcem Stefaanem Vallaeysem do českého speciálu „nedávné“ minulosti Škody 130 RS z roku 1977.
Legendární vůz z dílen mladoboleslavského továrního týmu představí na neméně známé belgické soutěži rally legend Boucles de Spa. „Je to jeden z mála závodů, který můžu jet jen pro zábavu,“ říká Loix. „Na soutěži startuji již po čtvrté a pokaždé na mě udělala obrovský dojem. Je tu fantastická atmosféra, diváci, je to úžasný zážitek. Pojedeme tak abychom co nejvíce diváky pobavili,“ přidává Loix.
„Tento závod, kterého jsem se zúčastnil již v předchozím roce, miluji stejně jako Fredy a mám obrovskou motivaci,“ doplňuje Fast Fredyho jeho spolujezdec, Stefaan Vallaeys, ředitel BFO Family Office, hlavního sponzora BFO Škoda Rally Teamu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?