Stříbrný muž z nedávno skončené, jubilejní rallye Monte Carlo, Fast Fredy Loix, usedne společně se spolujezdcem Stefaanem Vallaeysem do českého speciálu „nedávné“ minulosti Škody 130 RS z roku 1977.
Legendární vůz z dílen mladoboleslavského továrního týmu představí na neméně známé belgické soutěži rally legend Boucles de Spa. „Je to jeden z mála závodů, který můžu jet jen pro zábavu,“ říká Loix. „Na soutěži startuji již po čtvrté a pokaždé na mě udělala obrovský dojem. Je tu fantastická atmosféra, diváci, je to úžasný zážitek. Pojedeme tak abychom co nejvíce diváky pobavili,“ přidává Loix.
„Tento závod, kterého jsem se zúčastnil již v předchozím roce, miluji stejně jako Fredy a mám obrovskou motivaci,“ doplňuje Fast Fredyho jeho spolujezdec, Stefaan Vallaeys, ředitel BFO Family Office, hlavního sponzora BFO Škoda Rally Teamu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.