Stříbrný muž z nedávno skončené, jubilejní rallye Monte Carlo, Fast Fredy Loix, usedne společně se spolujezdcem Stefaanem Vallaeysem do českého speciálu „nedávné“ minulosti Škody 130 RS z roku 1977.
Legendární vůz z dílen mladoboleslavského továrního týmu představí na neméně známé belgické soutěži rally legend Boucles de Spa. „Je to jeden z mála závodů, který můžu jet jen pro zábavu,“ říká Loix. „Na soutěži startuji již po čtvrté a pokaždé na mě udělala obrovský dojem. Je tu fantastická atmosféra, diváci, je to úžasný zážitek. Pojedeme tak abychom co nejvíce diváky pobavili,“ přidává Loix.
„Tento závod, kterého jsem se zúčastnil již v předchozím roce, miluji stejně jako Fredy a mám obrovskou motivaci,“ doplňuje Fast Fredyho jeho spolujezdec, Stefaan Vallaeys, ředitel BFO Family Office, hlavního sponzora BFO Škoda Rally Teamu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?