Porsche přemýšlí, že by se zúčastnilo Dakaru s modelem Cayenne. Tato situace však připadá v úvahu jen kdyby odstoupilo VW.
Porsche v polovině osmdesátých let na Dakaru sbíralo úspěchy. V roce 1984 se přihlásil Prodrive s modelem 911 4×4 (953) a Francouz René Matge se stal překvapivým vítězem. V roce 1986 na maratónu startovali tři 959. Automobilka mohla slavit double, když si další vítězství připsal Metge. Od té doby ovšem spojení německého výrobce sportovních aut a rallyového sportu dále nepokračovalo. To by se však mohlo již brzy podle slov předsedy představenstva, Matthiase Müllera, změnit. „Motorsport je pro nás extrémně důležitý. Děláme hodně práce pro zákaznický motorsport. Baví nás to a vyděláváme tím peníze. Dokážeme si představit, že by náš model Cayenne mohl značku reprezentovat na soutěžích jako například Transsibiřská rally.“
Cayenne by byl ideálním modelem pro Dakar. Bylo by to možné? „Proč ne? Porsche má historii v mnoha odvětvích motorsportu. 959 bylo výborné auto pro Dakar. Nicméně se toho od té doby hodně změnilo. Mohla by to však být zajímavá možnost do budoucna. VW pravděpodobně vyhraje Dakar již potřetí a kdyby potom eventuelně přestalo, tak si to dokáži představit."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?