Vážení čtenáři, tým redakce Rallyzone.cz by rád rozšířil své řady o dalších pár rally nadšenců. Přidejte se k nám a podělte se o své zkušenosti, nápady a zážitky z rally.
Stránky Rallyzone.cz jsou na českém internetu už nějaký ten pátek a během té doby se v týmu vystřídalo několik redaktorů. Všichni jsme ale vždy měli, máme a budeme mít zájem na tom, abychom udrželi informovanost o světě rally na co nejlepší úrovni. Proto teď přicházíme s nabídkou spolupráce pro všechny fanoušky rally. Redakce Rallyzone.cz se chce rozrůst a proto nabízíme zájemcům o psaní dvě formy spolupráce. První je pozice pevného redaktora našeho serveru. Takovému fanouškovi je po čase umožněn přístup do redakčního adminu, k tiskovým zprávám i dalším informacím.Druhou formou spolupráce kterou nabízíme, je pozice externího dopisovatele. Rádi zveřejníme články lidí, kteří občas chtějí ventilovat svůj názor na dění v českém i zahraničním rally prostředí.Nutností je říct, že celá redakce funguje na fanouškovské bázi a nikdo z nás nebere za psaní , ani další činnosti pro redakci jakoukoliv finanční odměnu. Odměnou nám stále zůstává přízeň čtenářů. Pokud by tedy kdokoliv z vás měl zájem o spolupráci, napište na mail steigr.marek@rallyzone.cz . Do předmětu zprávy napište "SPOLUPRÁCE" a do mailu napište svou představu. Odpovíme na každý mail.Přejeme všem našim příznivcům pěkný den. Redakce RALLYZONE.CZ
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?