Tovární tým VW na letošním Dakaru všem pořadně naložil. S netrpělivostí jsme tak očekávali rozhodnutí ohledně dalších plánů německé automobilky.
Wolfsburgská značka mohla po hned trojitém vítězství na letošním Dakaru pořádně slavit. Další angažování společnosti v soutěži vypadá nadějně, ale šéf představenstva, Dr. Ulrich, dal pořadateli soutěže (společnosti ASO) podmínku: „Chceme stabilní pravidla a také, aby Dakar zůstal v Jižní Americe. Pokud se tyto předpoklady naplní, tak se budeme o Dakar i nadále zajímat a v roce 2011 se pokusíme získat opět hattrick.“Představitel společnosti ASO zatím nechtěl nic potvrdit: „Po doublu a hattricku Volkswagenu na Dakaru je mi samozřejmě jasné, proč nechtějí žádné změny pravidel. V krátké době si spolu sedneme a brzy rozhodneme, kde a jak se pojede Dakar 2011.“Nedávné politické napětí mezi Švýcarskem a Lybií by mohlo hrát do karet Volkswagenu a jejich přání jet v Jižní Americe. ASO by totiž v Jižní Americe nemuselo být schopno zajistit bezpečnost všech účastníků v Africe.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?