Miroslav Zapletal, který pilotoval na Rallye Dakar nejlepší český vůz v kategorii automobilů, je hospitalizován v nemocnici v Santiago de Chile s prasklým obratlem a čeká ho operace. Informuje o tom v pátek zpravodajský portál idnes.
Posádka Miroslav Zapletal a Tomáš Ouředníček urazila na 309. kilometru čtvrteční etapy přední nápravu a pravé kolo. "Spadli jsme do velké díry. Mirek čeká na vrtulník do nemocnice, já mám jen naražená záda," uvedl ve čtvrtek pro idnes navigátor Tomáš Ouředníček. Miroslav Zapletal byl přepraven do bivaku v Iquique a čekal na transfer do nemocnice.
"Podle původních představ měl být transportován přes Antofogastu a Santiago do České republiky, ale na základě posledního vyšetření se situace změnila. Musejí ho operovat," uvedl pro iDNES.cz Ivo Kaštan, který jako manažer slovenského motorkáře Svitka cestuje s kolonou Rallye Dakar.
Česká posádka, která v průběžném pořadí figurovala na 25. místě, ze závodu musela odstoupit.Využita ilustrační fotografie
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?