Miroslav Zapletal, který pilotoval na Rallye Dakar nejlepší český vůz v kategorii automobilů, je hospitalizován v nemocnici v Santiago de Chile s prasklým obratlem a čeká ho operace. Informuje o tom v pátek zpravodajský portál idnes.
Posádka Miroslav Zapletal a Tomáš Ouředníček urazila na 309. kilometru čtvrteční etapy přední nápravu a pravé kolo. "Spadli jsme do velké díry. Mirek čeká na vrtulník do nemocnice, já mám jen naražená záda," uvedl ve čtvrtek pro idnes navigátor Tomáš Ouředníček. Miroslav Zapletal byl přepraven do bivaku v Iquique a čekal na transfer do nemocnice.
"Podle původních představ měl být transportován přes Antofogastu a Santiago do České republiky, ale na základě posledního vyšetření se situace změnila. Musejí ho operovat," uvedl pro iDNES.cz Ivo Kaštan, který jako manažer slovenského motorkáře Svitka cestuje s kolonou Rallye Dakar.
Česká posádka, která v průběžném pořadí figurovala na 25. místě, ze závodu musela odstoupit.Využita ilustrační fotografie
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?