Robby Gordon se i letos účastní Dakaru s Hummerem. Pro mnohé odborníky je tento Američan tajným favoritem celé soutěže.
Také v týmu Robbyho Grodona probíhaly pečlivé přípravy na Dakar 2010, který odstartoval na Nový rok Buenos Aires. Hvězda americké série NASCAR vloni skončila na třetím místě a u mnohých, dokonce i u některých konkurentů, Gordon platí za černého koně soutěže. Jeho Hummer H3 má startovní číslo 302, druhý jezdec týmu, Carlo de Gavardo, má startovní číslo 326. Robby by očekávání samozřejmě rád naplnil a vyhrál letošní Dakar. Pro Američana je to již pátý ročník na této soutěži a čtvrtý za volantem Hummeru. „Myslím, že neexistuje žádná těžší soutěž, než je Rally Dakar. Když už do toho vkládáme tak velké úsilí, tak bych tým samozřejmě rád odměnil vítězstvím. Bylo velkolepé, když jsem jako první Američan vyhrál etapu na tomto typu soutěže. Ale být prvním Američanem, který vyhrál Dakar celkově, to by znělo ještě mnohem lépe. Nejen mně, ale i ostatním lidem, od sponzorů a diváků až po lidi v týmu.“„Rok 2009 byl pro mě velmi povedeným. Na Rally Dakar jsme obsadili třetí místo a také jsme vyhráli šampionát SCORE. Doufám, že i letos by se nám to mohlo podařit a na Dakaru bychom rádi patřili mezi uchazeče o vítězství,“ řekl sympatický Američan.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?