Úderem páteční deváté hodiny ranní se na okruhu v Monze rozezvučely motory soutěžních automobilů při dalším ročníku populární Monza rally show.
Nevídaný počet šestadvaceti speciálů WRC, dvanácti speciálů GT, dvaceti čtyř speciálů S2000 s mnoha hvězdami motoristického sportu za volantem, předváděli zaplněným tribunám velkolepou show. V současné době mají posádky za sebou závěrečnou rychlostní zkoušku, po které se z vítězství radoval Rinaldo Capello, jedoucí s továrním Citroenem C4 WRC.Monza rally Show 20091. CAPELLO Rinaldo - PIROLLO Luigi Citroen C4 WRC WRC 1:17'47.22. ROSSI Valentino - CASSINA Carlo Ford Focus WRC WRC 1:18'05.03. BABINI Fabio - BERNACCHINI Giovanni Subaru Impreza WRC S12 WRC 1:18'29.54. GRONHOLM Marcus - RAUTIAINEN Timo FIN Subaru Impreza WRC S14 WRC 1:18'35.95. NAVARRA Andrea - CERRAI Massimiliano Subaru Impreza WRC S14 WRC 1:19'20.06. PERICO Alessandro - MORELLO Moreno Citroen Xsara WRC WRC 1:19'42.97. SIMONCELLI Marco - D'AMORE Guido Ford Focus WRC WRC 1:19'44.88. RE Felice - BARIANI Mara Citroen C4 WRC WRC 1:19'50.9. AGHINI LOMBARDI Andrea - ROSSI Attilio Ford Focus WRC WRC 1:20'05.9 10. D'ASTE Stefano - D'ASTE Linda Lotus Exige 260 Cup GT 1:20'13.1Devět měřených úseků započítávaných do celkového pořadí je u konce a již za několik málo okamžiků, přesněji v 13:30 hodin odstartuje závěrečná Masters Show, kterou můžete sledovat živě prostřednictvím následujícího odkazu. MONZA RALLY SHOW – MASTERS SHOW 2009 LIVE
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?