Úderem páteční deváté hodiny ranní se na okruhu v Monze rozezvučely motory soutěžních automobilů při dalším ročníku populární Monza rally show.
Nevídaný počet šestadvaceti speciálů WRC, dvanácti speciálů GT, dvaceti čtyř speciálů S2000 s mnoha hvězdami motoristického sportu za volantem, předváděli zaplněným tribunám velkolepou show. V současné době mají posádky za sebou závěrečnou rychlostní zkoušku, po které se z vítězství radoval Rinaldo Capello, jedoucí s továrním Citroenem C4 WRC.Monza rally Show 20091. CAPELLO Rinaldo - PIROLLO Luigi Citroen C4 WRC WRC 1:17'47.22. ROSSI Valentino - CASSINA Carlo Ford Focus WRC WRC 1:18'05.03. BABINI Fabio - BERNACCHINI Giovanni Subaru Impreza WRC S12 WRC 1:18'29.54. GRONHOLM Marcus - RAUTIAINEN Timo FIN Subaru Impreza WRC S14 WRC 1:18'35.95. NAVARRA Andrea - CERRAI Massimiliano Subaru Impreza WRC S14 WRC 1:19'20.06. PERICO Alessandro - MORELLO Moreno Citroen Xsara WRC WRC 1:19'42.97. SIMONCELLI Marco - D'AMORE Guido Ford Focus WRC WRC 1:19'44.88. RE Felice - BARIANI Mara Citroen C4 WRC WRC 1:19'50.9. AGHINI LOMBARDI Andrea - ROSSI Attilio Ford Focus WRC WRC 1:20'05.9 10. D'ASTE Stefano - D'ASTE Linda Lotus Exige 260 Cup GT 1:20'13.1Devět měřených úseků započítávaných do celkového pořadí je u konce a již za několik málo okamžiků, přesněji v 13:30 hodin odstartuje závěrečná Masters Show, kterou můžete sledovat živě prostřednictvím následujícího odkazu. MONZA RALLY SHOW – MASTERS SHOW 2009 LIVE
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.