Letní variantu setkání jezdců rally uspořádal tým okolo Silvestra Mikuláštíka v Kopřivnici
Walašská rallyshow evo III zavítala na polygon Tatry do Kopřivnice. Kdyse se zde jela i "divácká" RZ při Barum rally.
Do této volné soutěže se přihlásilo 18 jezdců. Hlavním tahákem pro diváky byla účast Pavla Valouška, který se teprve v pátek vrátil z dovolené. Aby mohl startovat, tak celou noc na svém autě pracoval Roman Michalík. Subaru si přijel vyzkoušet Egon Smékal. Se Subaru jel i Marcel Havlásek.
Dlouhé smyky a bláznivé kousky předváděl Martin Hudec. bezchybnou jízdu předváděl se svým Citroenem C2 S1600 Roman Švidrnoch. Velmi pěkné průjezdy předváděl i Pavel Valoušek sen. se svou Škodou 130 RS.
Závodilo se ve dvou kategoriích. Rally a jízda pravidelnosti a byla vypsána i třída dvoukolek.
V kategorii rally nejprve vedl Pavel Valoušek. Na jeho jízdě bylo vidět, že si se Subaru porozuměl. Ikdyž podle jeho slov je toto auto daleko slabší než jeho Mitsubishi. Bohužel ale před poslední trojicí Rz se rozpadl diferenciál a bylo po závodě.
V kategorii rally vyhrál Roman Michalík s Radimem Oravou. Druhý byl Roman Švidrnoch s Romanem Osičkou +40,7 a třetí Tomáš Kubiš s Karlem Kubišem +51,8
V pravidelnosti vyhrál Petr Mikuláštík před Martinem Nitrou a Martinem Krečmerem.
Dvoukolby bezpečně vyhrál Švidrnoch. Druhý byl Jakub Koudela a třetí Štěpán Voznica.
Fotografie z této akce najdete ve fotogalerii.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?