Letní variantu setkání jezdců rally uspořádal tým okolo Silvestra Mikuláštíka v Kopřivnici
Walašská rallyshow evo III zavítala na polygon Tatry do Kopřivnice. Kdyse se zde jela i "divácká" RZ při Barum rally.
Do této volné soutěže se přihlásilo 18 jezdců. Hlavním tahákem pro diváky byla účast Pavla Valouška, který se teprve v pátek vrátil z dovolené. Aby mohl startovat, tak celou noc na svém autě pracoval Roman Michalík. Subaru si přijel vyzkoušet Egon Smékal. Se Subaru jel i Marcel Havlásek.
Dlouhé smyky a bláznivé kousky předváděl Martin Hudec. bezchybnou jízdu předváděl se svým Citroenem C2 S1600 Roman Švidrnoch. Velmi pěkné průjezdy předváděl i Pavel Valoušek sen. se svou Škodou 130 RS.
Závodilo se ve dvou kategoriích. Rally a jízda pravidelnosti a byla vypsána i třída dvoukolek.
V kategorii rally nejprve vedl Pavel Valoušek. Na jeho jízdě bylo vidět, že si se Subaru porozuměl. Ikdyž podle jeho slov je toto auto daleko slabší než jeho Mitsubishi. Bohužel ale před poslední trojicí Rz se rozpadl diferenciál a bylo po závodě.
V kategorii rally vyhrál Roman Michalík s Radimem Oravou. Druhý byl Roman Švidrnoch s Romanem Osičkou +40,7 a třetí Tomáš Kubiš s Karlem Kubišem +51,8
V pravidelnosti vyhrál Petr Mikuláštík před Martinem Nitrou a Martinem Krečmerem.
Dvoukolby bezpečně vyhrál Švidrnoch. Druhý byl Jakub Koudela a třetí Štěpán Voznica.
Fotografie z této akce najdete ve fotogalerii.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.