Luc Alphand dokončil včerejší etapu Rallye Dakar na třetím místě, ale jeho kolegové Stéphane Peterhansel a Nani Roma měli problémy.
Přestože ve třetí etapě prorazil Luc Alphand nádrž svého vozu, v té čtvrté už byl opět na výsluní. Byl nejrychlejším jezdcem s vozem Mitsubishi. Luc a jeho spolujezdec Gilles Picard se tímto výsledkem posunuli z desáté na osmou pozici. Jejich kolegové Stéphane Peterhansel/Jean-Paul Cottret a Nani Roma/Lucas Cruz na čtvrtém respektive pátém místě ztratili i ve včerejší etapě na špici další minuty. Luc ve včerejší etapě zaostal jen o 2:24 minuty za bývalým mistrem světa v rally Carlosem Sainzem. Jeho dva týmový kolegové s Lancery se však drží poměrně v předu. Peterhansel i Romajeli ve včerejší etapě poměrně podobné časy jako Alphand. Na posledním úseku však ztratili. Roma měl menší problémy s drsným podkadem, když se snažil šetřit pneumatiky a Petrhansel měl problémy s motorkáři. My tak můžeme jen doufat, že se tovární tým Mitsubishi v dalším pokračování soutěže pokusí zabojovat alespoň o etapová vítězství a pokusí se zamíchat kartami na Dakaru 2009.
„Luc mě potěšil. Dnes jel opravdu dobře. Naše další dvě auta měla menší problémy, ale zůstáváme klidní. Al-Attiyah i Sainz na to moc tlačí, my si počkáme, co se stane v nejbližších dnech,“ říká týmový šéf Dominique Serieys.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.