Hvězda NASCAR Robby Gordon zažila opravdu pestrý 4.den soutěže. I přes velice složitou etapu se drží tento Američan na devátém místě.
Robby Gordon se drží v Dakaru 2009 v nejlepší desítce. Konkrétně je jezdec NASCARU na devátém místě, když na vedoucího Sainze ztrácí 46 minut. 4.etapa by se v jeho podání dala charakterizovat jako divoká, i když Američan se svým Hummerem jezdí divoce pořád.Čtvrtá etapa byla na letošním Dakaru zatím ta nejtěžší. Terén se často měnil. Na prvním kontrolním bodu byl Robby dokonce čtvrtý. Na 379 šlo všechno podle plánu, poté Gordon dojel pomalejšího soupeře a pokusil se ho předjet. Konkurent uhnul doleva, přestože se ho Robby právě zleva pokoušel předjet. Oba kolidovali a Hummer i s Robbym za volantem šel přes střechu. Pro Gordona a jeho spolujezdce Andyho Gridera to ovšem nebyl žádný problém a pokračovali v etapě dál. „Byl jsem překvapený, že jsme se převrátili. Naštěstí se toho moc neponičilo a všecko se dá opravit,“ říká Robby. „Rychle jsme zjistili rozsah poškození a naštěstí naše auto mělo pořád ještě všechna čtyři kola. Tak jsme nasedli zpět do vozu a nabrali směr cíl etapy.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?