OHLASY JEZDCŮ VOLKSWAGENU PO 2. ETAPĚ: Velmi úspěšný byl druhý den pro dvojici jezdců Volkswagenu, Sainze s de Villiersem. Oba si významně polepšili a drží si první dvě místa absolutně.
Carlos Sainz – první místo absolutně Dnešní druhá etapa byla mnohem náročnější než ta včerejší. Hlavně motocykly a všudypřítomný prach nám způsobily mnoho problémů. Za motorkami jsme byli nuceni jet pomaleji, ale nemohli jsme si dovolit nějak ztratit nebo úplně zastavit, i když bychom asi nezapadli. První část dnešní etapy byla velmi rychlá, jednou jsme se dokonce ztratili, což bylo obtížné. Každopádně můj navigátor Michel podal v těchto nepříjemných podmínkách opět skvělý výkon.
Giniel de Villiers – druhé místo absolutně Dnes jsme museli především zvládnout trasu, která byla všude lemována samými stromy. V tom nekonečné množství hustého prachu jsme si připadali jako slepci, kteří někam utíkají. Zhruba v polovině etapy nás potkali menší problémy a ztratili jsme asi minutu nebo dvě. Dnešní etapa byla v mnoha ohledech náročná nejen pro nás, ale i navigátory, což možná zapříčinilo, že jsme se posunuli na druhé místo absolutně.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.