OHLASY JEZDCŮ VOLKSWAGENU PO 1. ETAPĚ; Jak jsou spokojeni s výsledky první etapy u VW?
Kris Nissen (ředitel Volkswagenu pro motorsport):Pro nás to byl úspěšný první den Dakarské rally. Nadšení diváků je fantastické, jsou kolem cesty a řvou na soutěžící. Jsem s tím výsledkem spokojený. Volkswagenu se povedl solidní vstup do Dakaru. Druhá, třetí a čtvrtá pozice je excelentní a uspokojivý výsledek pro tým. Jen Dieter Depping měl menší problém s elektronikou, ale stál ho bohužel hodně času. Zatím však bylo odjeto jen 5% z celé rally. Jsem optimistický a doufám, že náš tým bude hrát velmi důležitou roli až do konce rally. #301 – Carlos Sainz (druhý celkově):První zkouška pro nás začala velmi dobře. Našli jsme dobrý rytmus pro tuto extrémně rychlou zkoušku. Nicméně, po 115 kilometrech jsme dohnali Stéphana Peterhansela, který startoval s jeho Mitsubishi před námi. Díky velkému množství prachu jsme ho nemohli předjet. Bylo to také velkým rizikem, za ním zůstat po zbytek zkoušky.#305 – Giniel de Villiers (třetí celkově):Dnes to bylo hodně riskantní. Jeli jsme jen dvě minuty za lídrem, ale zůstali jsme radši v bezpečné vzdálenosti a ani jsme se nesnažili ho předjet. To byl také náš cíl: Zkouška byla velmi rychlá a museli jsme předjíždět v prachu hodně motorek. Viděli jsme jak rychle se něco může stát, když jen malý kousek před námi havaroval jeden motorkář. Naštěstí jsme stihli zastavit. #308 – Mark Miller (čtvrtý celkově):To byla jedna z nejrychlejších úvodních zkoušek do rally, jakou jsem kdy jel. Na jednu stranu to nebylo zas tak těžké, ale na druhou jsme museli být velmi opatrní, když jsme předjížděli motorkáře. Brzy jsme je dohnali a bylo poměrně těžké najít v prachu bezpečnou cestu k předjetí. Každopádně to byl úspěšný start do Dakaru.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?