U Volkswagenu panuje spokojenost

Sainz, Carlos - Périn, Michel
Sainz, Carlos - Périn, Michel, foto: Volkswagen Motorsport
iM2 4. ledna 2009 19:20
Sdílej:

OHLASY JEZDCŮ VOLKSWAGENU PO 1. ETAPĚ; Jak jsou spokojeni s výsledky první etapy u VW?

Kris Nissen (ředitel Volkswagenu pro motorsport):Pro nás to byl úspěšný první den Dakarské rally. Nadšení diváků je fantastické, jsou kolem cesty a řvou na soutěžící. Jsem s tím výsledkem spokojený. Volkswagenu se povedl solidní vstup do Dakaru. Druhá, třetí a čtvrtá pozice je excelentní a uspokojivý výsledek pro tým. Jen Dieter Depping měl menší problém s elektronikou, ale stál ho bohužel hodně času. Zatím však bylo odjeto jen 5% z celé rally. Jsem optimistický a doufám, že náš tým bude hrát velmi důležitou roli až do konce rally. #301 – Carlos Sainz (druhý celkově):První zkouška pro nás začala velmi dobře. Našli jsme dobrý rytmus pro tuto extrémně rychlou zkoušku. Nicméně, po 115 kilometrech jsme dohnali Stéphana Peterhansela, který startoval s jeho Mitsubishi před námi. Díky velkému množství prachu jsme ho nemohli předjet. Bylo to také velkým rizikem, za ním zůstat po zbytek zkoušky.#305 – Giniel de Villiers (třetí celkově):Dnes to bylo hodně riskantní. Jeli jsme jen dvě minuty za lídrem, ale zůstali jsme radši v bezpečné vzdálenosti a ani jsme se nesnažili ho předjet. To byl také náš cíl: Zkouška byla velmi rychlá a museli jsme předjíždět v prachu hodně motorek. Viděli jsme jak rychle se něco může stát, když jen malý kousek před námi havaroval jeden motorkář. Naštěstí jsme stihli zastavit. #308 – Mark Miller (čtvrtý celkově):To byla jedna z nejrychlejších úvodních zkoušek do rally, jakou jsem kdy jel. Na jednu stranu to nebylo zas tak těžké, ale na druhou jsme museli být velmi opatrní, když jsme předjížděli motorkáře. Brzy jsme je dohnali a bylo poměrně těžké najít v prachu bezpečnou cestu k předjetí. Každopádně to byl úspěšný start do Dakaru.

Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.