OHLASY JEZDCŮ MITSUBISHI PO 1. ETAPĚ; Po včerejší etapě nepanovalo v táboru Mitsubishi největší nadšení z výsledků, ale všichni připomínali, že je čeká ještě dlouhá cesta do cíle.
Dominique Serieys, šéf týmu:Byl to pouze start do rally. To, co se stalo Hiroshimovi je smůtné, protože měl dobrou rychlost. S rychlsotí ostatních vozů jsme spokojeni. Gratulujeme Nasserovi k jeho skvělému výsledku. Potřebujeme se zbavit tlaku, který je na nás vyvíjen. V průběhu rally každou noc zkontrolujeme pár věcí. Dnešek byl pouze start do soutěže, která zahrnuje mnoho rozmanitých etap. Potřebujeme se dostat přes tyto tratě, jsou to vlastně cesty. Na Dakaru máte rychlé i klikaté tratě, velbloudí trávu a duny. Dnešek byl pouze část toho, co nás čeká. Luc AlphandCíl pro dnešní den byl, abychom neztratili moc času na této rychlé zkoušce. Nasser jel velmi dobře a měl velmi dobrou maximální rychlost. Myslím, že bychom ztratili ještě více času, kdybychom měli loňské vozy. Zatím jsme jeli opatrně. Je to dlouhý závod a dnešní trať byla prašná a potencionálně nebezpečná. Když pořádně nevidíte na trať před vámi, tak je to nebezpečné. Auto má skvělý kroutící moment a řízení je také skvělé. Nové šasi je také výborné a je velmi stabilní i ve vysokých rychlostech. Stéphane PeterhanselNikdy to není jednoduché, když jedete jako první na trati, speciálně když je to první den Dakaru. Musíme předjíždět mnoho motorek. Když startujete více vzadu, tak je to vždy jednodušší. Nenašel jsem dobrý rytmus, ale auto bylo ok. Maximální rychlost nemůže být už vyšší, ale jel jsem opatrně, protože v prachu to bylo nebezpečné. Preferuji pomalejší začátky. Zítra to bude podobný typ tratí, možná trať bude trošku kratší. Musíme si počkat. Stabilita vozu není vůbec špatná. Možná jsem jel až moc opatrně.Joan 'Nani' RomaNebyl to jednoduchý den. Bylo po trati hodně motorek, hodně prachu a bylo jednoduché udělat chybu. Začínám si zvykat na nový vůz. Auto se chová opravdu jinak než to minulé. Má větší kroutící moment, ale možná potřebujeme trošku větší maximální rychlost. Ale čeká nás ještě dlouhá cesta.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?