OHLASY JEZDCŮ MITSUBISHI PO 1. ETAPĚ; Po včerejší etapě nepanovalo v táboru Mitsubishi největší nadšení z výsledků, ale všichni připomínali, že je čeká ještě dlouhá cesta do cíle.
Dominique Serieys, šéf týmu:Byl to pouze start do rally. To, co se stalo Hiroshimovi je smůtné, protože měl dobrou rychlost. S rychlsotí ostatních vozů jsme spokojeni. Gratulujeme Nasserovi k jeho skvělému výsledku. Potřebujeme se zbavit tlaku, který je na nás vyvíjen. V průběhu rally každou noc zkontrolujeme pár věcí. Dnešek byl pouze start do soutěže, která zahrnuje mnoho rozmanitých etap. Potřebujeme se dostat přes tyto tratě, jsou to vlastně cesty. Na Dakaru máte rychlé i klikaté tratě, velbloudí trávu a duny. Dnešek byl pouze část toho, co nás čeká. Luc AlphandCíl pro dnešní den byl, abychom neztratili moc času na této rychlé zkoušce. Nasser jel velmi dobře a měl velmi dobrou maximální rychlost. Myslím, že bychom ztratili ještě více času, kdybychom měli loňské vozy. Zatím jsme jeli opatrně. Je to dlouhý závod a dnešní trať byla prašná a potencionálně nebezpečná. Když pořádně nevidíte na trať před vámi, tak je to nebezpečné. Auto má skvělý kroutící moment a řízení je také skvělé. Nové šasi je také výborné a je velmi stabilní i ve vysokých rychlostech. Stéphane PeterhanselNikdy to není jednoduché, když jedete jako první na trati, speciálně když je to první den Dakaru. Musíme předjíždět mnoho motorek. Když startujete více vzadu, tak je to vždy jednodušší. Nenašel jsem dobrý rytmus, ale auto bylo ok. Maximální rychlost nemůže být už vyšší, ale jel jsem opatrně, protože v prachu to bylo nebezpečné. Preferuji pomalejší začátky. Zítra to bude podobný typ tratí, možná trať bude trošku kratší. Musíme si počkat. Stabilita vozu není vůbec špatná. Možná jsem jel až moc opatrně.Joan 'Nani' RomaNebyl to jednoduchý den. Bylo po trati hodně motorek, hodně prachu a bylo jednoduché udělat chybu. Začínám si zvykat na nový vůz. Auto se chová opravdu jinak než to minulé. Má větší kroutící moment, ale možná potřebujeme trošku větší maximální rychlost. Ale čeká nás ještě dlouhá cesta.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!