VÝSLEDKY PO II.ETAPĚ: Latvala stále udržuje těsné vedení. Loeb je druhý. Třetí Sordo.
Ve třetí etapě se na čele nic nemění. Loeb ztrácí na vedení sedm vteřin. Velký boj o páté místo mezi Anderssonem se Suzuki a Henningem Solbergem s Fordem. Nyní má čtyři vteřiny k dobru Andersson. Hirvonen je těsně devátý. Hned za ním je maladý Wilson.
PVWRC vede stále Flodin se Subaru. Druhý je Sandell osmnáct vteřin zpět. Třetí je Aigner, který pokud dojede tak se stane mistrem. Jediná česká posádka v soutěži Jaromír Tarabus Daniel Trunkát je na místě šestém. Ná pátné místo jim chybí šest minut, sedmý Pavlides ztrácí téměř devět. Martin Prokop už v soutěži dnešní etapu neabsolvoval, kvůli poškozenému motoru po prasknutí těsnění pod hlavou.
Zítra pokračuje rally čtyřmi rychlostními testy.
Výsledky po druhé etapě
1.LATVALA J.-M. / ANTTILA M. FORD Focus RS WRC 07 A8 01:47:52.4 2.LOEB S. / ELENA D.CITROËN C4 WRC A8 +7.3 3.SORDO D. / MARTÍ M. CITROËN C4 WRC A8 +27.9 4.SOLBERG P. / MILLS P.SUBARU Impreza WRC 2008 A8 +52.5 5.ANDERSSON P.-G. / ANDERSSON J.SUZUKI SX4 A8 +2:06.1 6.SOLBERG H. / MENKERUD C.FORD Focus RS WRC 07 A8 +2:09.3 7.DUVAL F. / GIRAUDET D.FORD Focus RS WRC 07 A8 +2:29.6 8.GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T.SUZUKI SX4 A8 +3:33.0 9.HIRVONEN M. / LEHTINEN J.FORD Focus RS WRC 07 A8 +4:44.5 10.WILSON M. / MARTIN S.FORD Focus RS WRC 07 A8 +4:49.5
11.CLARK B. / NAGLE P.FORD Focus RS WRC 07 A8 12.FLODIN P. / BERGSTEN G.SUBARU Impreza WRX STi N4 +7:51.4 PWRC 13.SANDELL P. / AXELSSON E.PEUGEOT 207 S2000 N4 +8:10.1 14.ROSSI V. / CASSINA C.FORD Focus RS WRC 07 A8 +9:37.6 15.AIGNER A. / WICHA K.MITSUBISHI Lancer Evo IX N4 +9:37.9 PWRC 16.AL QASSIMI K. / ORR M.FORD Focus RS WRC 07 A8 +9:44.5 17.WILKS G. / PUGH P.MITSUBISHI Lancer Evo IX N4 +9:48.0 18.KETOMAA J. / TEISKONEN M.SUBARU Impreza WRX STi N4 +10:22.5
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?