VÝSLEDKY PO II.ETAPĚ: Latvala stále udržuje těsné vedení. Loeb je druhý. Třetí Sordo.
Ve třetí etapě se na čele nic nemění. Loeb ztrácí na vedení sedm vteřin. Velký boj o páté místo mezi Anderssonem se Suzuki a Henningem Solbergem s Fordem. Nyní má čtyři vteřiny k dobru Andersson. Hirvonen je těsně devátý. Hned za ním je maladý Wilson.
PVWRC vede stále Flodin se Subaru. Druhý je Sandell osmnáct vteřin zpět. Třetí je Aigner, který pokud dojede tak se stane mistrem. Jediná česká posádka v soutěži Jaromír Tarabus Daniel Trunkát je na místě šestém. Ná pátné místo jim chybí šest minut, sedmý Pavlides ztrácí téměř devět. Martin Prokop už v soutěži dnešní etapu neabsolvoval, kvůli poškozenému motoru po prasknutí těsnění pod hlavou.
Zítra pokračuje rally čtyřmi rychlostními testy.
Výsledky po druhé etapě
1.LATVALA J.-M. / ANTTILA M. FORD Focus RS WRC 07 A8 01:47:52.4 2.LOEB S. / ELENA D.CITROËN C4 WRC A8 +7.3 3.SORDO D. / MARTÍ M. CITROËN C4 WRC A8 +27.9 4.SOLBERG P. / MILLS P.SUBARU Impreza WRC 2008 A8 +52.5 5.ANDERSSON P.-G. / ANDERSSON J.SUZUKI SX4 A8 +2:06.1 6.SOLBERG H. / MENKERUD C.FORD Focus RS WRC 07 A8 +2:09.3 7.DUVAL F. / GIRAUDET D.FORD Focus RS WRC 07 A8 +2:29.6 8.GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T.SUZUKI SX4 A8 +3:33.0 9.HIRVONEN M. / LEHTINEN J.FORD Focus RS WRC 07 A8 +4:44.5 10.WILSON M. / MARTIN S.FORD Focus RS WRC 07 A8 +4:49.5
11.CLARK B. / NAGLE P.FORD Focus RS WRC 07 A8 12.FLODIN P. / BERGSTEN G.SUBARU Impreza WRX STi N4 +7:51.4 PWRC 13.SANDELL P. / AXELSSON E.PEUGEOT 207 S2000 N4 +8:10.1 14.ROSSI V. / CASSINA C.FORD Focus RS WRC 07 A8 +9:37.6 15.AIGNER A. / WICHA K.MITSUBISHI Lancer Evo IX N4 +9:37.9 PWRC 16.AL QASSIMI K. / ORR M.FORD Focus RS WRC 07 A8 +9:44.5 17.WILKS G. / PUGH P.MITSUBISHI Lancer Evo IX N4 +9:48.0 18.KETOMAA J. / TEISKONEN M.SUBARU Impreza WRX STi N4 +10:22.5
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.