VÝSLEDKY PO RZ 11: Jarri Matti Latvala s továrním Fordem udržuje hubené vedení před Loebem.
Náročené podmínky stále panují ve Walesu. Vede Latvala. Loeb je těsně druhý, následuje jeho týmový kolega Sordo. Čtvrtý už je Petter Solberg se Subaru. Velmi dobře si vede Östberg, který je pátý. Velmi dobře si vede Andersson se Suzuki. Na desáté místo se probojoval Wilson.
V PWRC vede Flodin se Subaru. Švéd Sandell je druhý o dvacet vteřin, třetí je Wilks. Rakušan Aigner je čtvrtý. Prokop dnes nepokračuje. Jaromír Tarabus je v PWRC sedmý. Absolutně je 27.
Výsledky po RZ 11
1. LATVALA J.-M. / ANTTILA M. FORD Focus RS WRC 07 A8 01:09:58.0 2. LOEB S. / ELENA D. CITROËN C4 WRC A8 +8.9 3. SORDO D. / MARTÍ M. CITROËN C4 WRC A8 +17.6 4. SOLBERG P. / MILLS P. SUBARU Impreza WRC 2008 A8 +46.3 5. ØSTBERG M. / UNNERUD O.-K. SUBARU Impreza WRC A8 +1:02.8 6. ANDERSSON P.-G. / ANDERSSON J.SUZUKI SX4 A8 +1:07.0 7. DUVAL F. / GIRAUDET D.FORD Focus RS WRC 07 A8 +1:37.8 8. SOLBERG H. / MENKERUD C. FORD Focus RS WRC 07 A8 +1:48.8 9. GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. SUZUKI SX4 A8 +2:28.2 10.WILSON M. / MARTIN S. FORD Focus RS WRC 07 A8 +3:12.5
11.CLARK B. / NAGLE P. FORD Focus RS WRC 07 A8 +3:32.6 12.FLODIN P. / BERGSTEN G.¨SUBARU Impreza WRX STi N4 +4:57.1 13.HIRVONEN M. / LEHTINEN J.FORD Focus RS WRC 07 A8 +5:00.6 14.SANDELL P. / AXELSSON E.PEUGEOT 207 S2000 N4 +5:17.8 15.ROSSI V. / CASSINA C.FORD Focus RS WRC 07 A8 +6:08.9
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?