VÝSLEDKY PO RZ 11: Jarri Matti Latvala s továrním Fordem udržuje hubené vedení před Loebem.
Náročené podmínky stále panují ve Walesu. Vede Latvala. Loeb je těsně druhý, následuje jeho týmový kolega Sordo. Čtvrtý už je Petter Solberg se Subaru. Velmi dobře si vede Östberg, který je pátý. Velmi dobře si vede Andersson se Suzuki. Na desáté místo se probojoval Wilson.
V PWRC vede Flodin se Subaru. Švéd Sandell je druhý o dvacet vteřin, třetí je Wilks. Rakušan Aigner je čtvrtý. Prokop dnes nepokračuje. Jaromír Tarabus je v PWRC sedmý. Absolutně je 27.
Výsledky po RZ 11
1. LATVALA J.-M. / ANTTILA M. FORD Focus RS WRC 07 A8 01:09:58.0 2. LOEB S. / ELENA D. CITROËN C4 WRC A8 +8.9 3. SORDO D. / MARTÍ M. CITROËN C4 WRC A8 +17.6 4. SOLBERG P. / MILLS P. SUBARU Impreza WRC 2008 A8 +46.3 5. ØSTBERG M. / UNNERUD O.-K. SUBARU Impreza WRC A8 +1:02.8 6. ANDERSSON P.-G. / ANDERSSON J.SUZUKI SX4 A8 +1:07.0 7. DUVAL F. / GIRAUDET D.FORD Focus RS WRC 07 A8 +1:37.8 8. SOLBERG H. / MENKERUD C. FORD Focus RS WRC 07 A8 +1:48.8 9. GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. SUZUKI SX4 A8 +2:28.2 10.WILSON M. / MARTIN S. FORD Focus RS WRC 07 A8 +3:12.5
11.CLARK B. / NAGLE P. FORD Focus RS WRC 07 A8 +3:32.6 12.FLODIN P. / BERGSTEN G.¨SUBARU Impreza WRX STi N4 +4:57.1 13.HIRVONEN M. / LEHTINEN J.FORD Focus RS WRC 07 A8 +5:00.6 14.SANDELL P. / AXELSSON E.PEUGEOT 207 S2000 N4 +5:17.8 15.ROSSI V. / CASSINA C.FORD Focus RS WRC 07 A8 +6:08.9
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.