Dnes proběhl shakedown. Nejlépe Hirvonen. Citroeny až třetí a čtvrtý. Blýskl se Ogier a Petter Solberg.
Dnes se rozběhla poslední soutěž MS Wales Rally Great Britain. Na programu byl shakedown. Nejlépe si vedl Mikko Hirvonen. Výborné časy jezdil i Petter Solberg se Subaru. Oba Citroeny jsou až za nimi.
Výborný desátý čas zaznamenal při svém prvním startu s vozem WRC Sebastien Ogier jedoucí s Citroenem C4 WRC.
Zahanbit se nedali ani domáci jezdci. Jak jeli oba naši zástupci zjišťujeme.
Shakedown v časech¨
1. Mikko Hirvonen BP Ford Abu Dhabi Focus RS WRC 08 2:25,6 2. Petter Solberg Subaru WRT Impreza WRC 2008 2:26,5 3. Sebastien Loeb Citroen Total WRT C4 WRC 2:27,0 4. Daniel Sordo Citroen Total WRT C4 WRC 2:27,2 5. Jari-Matti Latvala BP Ford Abu Dhabi Focus RS WRC 08 2:28,1 6. Francois Duval Stobart VK Ford Focus WRC 07 2:29,0 7. Chris Atkinson Subaru WRT Impreza WRC 2008 2:29,2 8. Matthew Wilson Stobart VK Ford Focus WRC 07 2:30,2 9. Per-Gunnar Andersson Suzuki WRT SX4 WRC 2:30,4 10. Sebastien Ogier PH Sport-Citroen C4 WRC 2:30,6 11. Toni Gardemeister Suzuki WRT SX4 WRC 2:31,7 12. Mads Ostberg Adapta WRT Subaru WRC 2:32,2 13. Henning Solberg Stobart VK Ford Focus WRC 07 2:33,8 14. Barry Clark Stobart VK Ford Focus WRC 07 2:34,6 15. Khalid Al Qassimi BP Ford Abu Dhabi Focus RS WRC 08 2:36,8 16. Conrad Rautenbach PH Sport-Citroen C4 WRC 2:37,4 17. Valentino Rossi Stobart VK Ford Focus WRC 07 2:41,7 18. Gareth Jones Subaru Impreza WRC 2:45,2 19. Dave Weston Stobart VK Ford Focus WRC 05 2:46,0 20. Steve Perez Stobart VK Ford Focus 2:47,5 21. Eamonn Boland Subaru Impreza WRC 2:53,9
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?