Dnes proběhl shakedown. Nejlépe Hirvonen. Citroeny až třetí a čtvrtý. Blýskl se Ogier a Petter Solberg.
Dnes se rozběhla poslední soutěž MS Wales Rally Great Britain. Na programu byl shakedown. Nejlépe si vedl Mikko Hirvonen. Výborné časy jezdil i Petter Solberg se Subaru. Oba Citroeny jsou až za nimi.
Výborný desátý čas zaznamenal při svém prvním startu s vozem WRC Sebastien Ogier jedoucí s Citroenem C4 WRC.
Zahanbit se nedali ani domáci jezdci. Jak jeli oba naši zástupci zjišťujeme.
Shakedown v časech¨
1. Mikko Hirvonen BP Ford Abu Dhabi Focus RS WRC 08 2:25,6 2. Petter Solberg Subaru WRT Impreza WRC 2008 2:26,5 3. Sebastien Loeb Citroen Total WRT C4 WRC 2:27,0 4. Daniel Sordo Citroen Total WRT C4 WRC 2:27,2 5. Jari-Matti Latvala BP Ford Abu Dhabi Focus RS WRC 08 2:28,1 6. Francois Duval Stobart VK Ford Focus WRC 07 2:29,0 7. Chris Atkinson Subaru WRT Impreza WRC 2008 2:29,2 8. Matthew Wilson Stobart VK Ford Focus WRC 07 2:30,2 9. Per-Gunnar Andersson Suzuki WRT SX4 WRC 2:30,4 10. Sebastien Ogier PH Sport-Citroen C4 WRC 2:30,6 11. Toni Gardemeister Suzuki WRT SX4 WRC 2:31,7 12. Mads Ostberg Adapta WRT Subaru WRC 2:32,2 13. Henning Solberg Stobart VK Ford Focus WRC 07 2:33,8 14. Barry Clark Stobart VK Ford Focus WRC 07 2:34,6 15. Khalid Al Qassimi BP Ford Abu Dhabi Focus RS WRC 08 2:36,8 16. Conrad Rautenbach PH Sport-Citroen C4 WRC 2:37,4 17. Valentino Rossi Stobart VK Ford Focus WRC 07 2:41,7 18. Gareth Jones Subaru Impreza WRC 2:45,2 19. Dave Weston Stobart VK Ford Focus WRC 05 2:46,0 20. Steve Perez Stobart VK Ford Focus 2:47,5 21. Eamonn Boland Subaru Impreza WRC 2:53,9
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.