AKTUALIZOVÁNO 15:58 PŘIDÁNY FOTOGRAFIE Norský pilot Henning Solberg měl na shakedownu britské rally problémy.
Posádka Henning Solberg - Cato Menkerud startující s oranžovým Fordem Focus WRC měla na shakedownu velké problémy.
Během druhého průjezdu 3,9 km dlouhým testovacím úsekem, došlo na pravém předním tlumiči k náhlému poškození, a projití kapotou. Následkem toho vůz opustil trať.
"Měli jsme obrovské štěstí" říká Henning Solberg a pokračuje "Stalo se to v první rovice po startu. Mohli jsme jet okolo 150 km/h - najednou rána - a tlumič prošel kapotou a my šli mimo cestu a zastavili se až o strom. Naštěstí to odnesl jen přední nárazník. Zítřejší start není ohrožen. Už jsme měli jednou takový problém na Novém Zélandu. Je zajímavé že se to vždy stane jen mi" komentuje vzniklou situaci Solberg
FOTO: http://www.vgb.no/6339/ - Blog Henninga Solberga
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?