AKTUALIZOVÁNO 15:58 PŘIDÁNY FOTOGRAFIE Norský pilot Henning Solberg měl na shakedownu britské rally problémy.
Posádka Henning Solberg - Cato Menkerud startující s oranžovým Fordem Focus WRC měla na shakedownu velké problémy.
Během druhého průjezdu 3,9 km dlouhým testovacím úsekem, došlo na pravém předním tlumiči k náhlému poškození, a projití kapotou. Následkem toho vůz opustil trať.
"Měli jsme obrovské štěstí" říká Henning Solberg a pokračuje "Stalo se to v první rovice po startu. Mohli jsme jet okolo 150 km/h - najednou rána - a tlumič prošel kapotou a my šli mimo cestu a zastavili se až o strom. Naštěstí to odnesl jen přední nárazník. Zítřejší start není ohrožen. Už jsme měli jednou takový problém na Novém Zélandu. Je zajímavé že se to vždy stane jen mi" komentuje vzniklou situaci Solberg
FOTO: http://www.vgb.no/6339/ - Blog Henninga Solberga
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.